شناسهٔ خبر: 25136857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افشین دو ماه از تمرینات دور بود؛

پورموسوی: نتوانستیم شرایط را حفظ کنیم/ هواداران از ما انتظار کسب سهمیه دارند

سرمربی تیم فوتبال فولاد، گفت: قبل از بازی با استقلال خوزستان دوم بودیم و نتوانستیم شرایط را حفظ کنیم و بعد از چند شکست فرصت را از دست دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپیدرود در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم بابت این موضوع که نتوانستم به نشست خبری پیش از بازی برسم. امیدوارم مرا ببخشید و به دل نگیرید، چون من معتقدم که احترام به اصحاب رسانه بسیار مهم است. به کریمی تبریک می‌گویم که با مشکلات مالی زیاد توانستند سهمیه را حفظ کنند.

وی ادامه داد: کریمی و کادر فنی و بازیکنانش بسیار زحمت کشیدند؛ البته باید به هواداران رشتی نمره 20 داد. با این شرایط من خودم دوست داشتم بازی کنم. در مجموع بازی خوبی بود. می‌توانستیم با پیروزی در این مسابقه به کسب سهمیه امیدوار باشیم هرچند بسیار سخت بود. ابتدا برای سهمیه خودمان می‌جنگیدیم، اما در نهایت خوشحالم که شاهد فوتبال پاک بودیم و امیدوارم تیم‌هایی در لیگ بمانند که شایستگی دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: سپیدرود خیلی خوب بازی کرد. ما در چمن مصنوعی حتی تمرین هم نکرده بودیم. حریف در نیمه اول اجازه خودنمایی به ما نداد، اما انگیزه در دو تیم زیاد بود. نسبت به بازی قبل حدود 5 تغییر داشتیم و برخی‌ها بعد از مدت‌ها در ترکیب قرار گرفتند. در نیمه دوم شرایط بازی ما بهتر شد.

پورموسوی درمورد اینکه چرا از آرش افشین استفاده نکرد، گفت: دو ماه از تمرینات دور بود. وقتی برگشت شرایط تیم به گونه‌ای بود که نمی‌توانستیم به بازیکنی که بیرون است بازی بدهیم. در نیم فصل دوم اگر قرار بود تنها 10 دقیقه به وی بازی بدهیم نمی‌توانستیم از بازیکنان آکادمی استفاده کنیم.

وی افزود: می‌توانستیم امسال سهمیه هم بگیریم. قبل از بازی با استقلال خوزستان دوم بودیم و نتوانستیم شرایط را حفظ کنیم و بعد از چند شکست فرصت را از دست دادیم. تیم ما جوان است و نیاز به زمان دارد. سال آینده کار مان سخت‌تر است چون هواداران از ما انتظار کسب سهمیه دارند. امیدوارم بتوانیم دل هوادارن‌مان را شاد کنیم.

نظر شما