شناسهٔ خبر: 25136723 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تاکید روسای سه قوه بر همفکری و هماهنگی برای حل مشکلات کشور

- همشهری آنلاین: روسای سه قوه در پایان نشست مشترک قوای مقننه، مجریه و قضاییه در مجلس بر ضرورت همفکری و هماهنگی در زمینه حل مشکلات کشور و خصوصاً تامین امنیت سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه و رفع موانع در این زمینه تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور پس از پایان نشست مشترک دولت و مجلس در یک نشست خبری اظهار کرد: در این جلسه مشکلات و مسائل مورد نیاز و مطالبات مردم مورد بحث قرار گرفت، نمایندگان مجلس و روسای قوا صحبت کردند و نکته بسیار مهم این بود که همه همفکر و هم‌نظر بودیم.

وی اضافه کرد: ما با مشکلاتی مثل مشکل کم‌آبی و به دلیل کمبود نزولات جوی مواجه هستیم، ممکن است در منطقه با مشکلاتی مواجه باشیم و مسائلی راجع به برجام داریم و ممکن است بدعهدی‌هایی انجام شود که باید برای همه آنها برنامه لازم را داشته باشیم.

روحانی با بیان اینکه دولت نظرات خود را در این جلسه ارائه کرده است،‌ گفت: ما هم برای مساله آب کارگروهی تشکیل دادیم که قرار است به صورت منظم درباره تصمیمات اتخاذ شده اطلاع‌رسانی کنند و هم در زمینه مسائل اقتصادی دولت تصمیمات خوبی اتخاذ کرده از جمله در مساله ارز پیش‌قدم شده که احیانا با مشکلی روبه‌رو شویم آن را پیش‌بینی کنیم و برایش برنامه‌ریزی انجام دهیم.

رئیس‌جمهور یادآور شد: مردم مطمئن باشند که نیاز ارزی در زمینه واردات یا خدماتی که مردم نیاز به ارز دارند تامین می‌شود، دولت ارز کافی را در اختیار دارد و آن را در اختیار مردم قرار می‌دهد. البته در حال حاضر شرایط و سیستم جدیدی وجود دارد و در برخی امور نیاز به آیین‌نامه‌هایی است و هر روز جلساتی تشکیل می‌شود و آیین‌نامه‌ها ابلاغ می‌شود. مردم نباید هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه داشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما