شناسهٔ خبر: 25136637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی پارس جنوبی جم:

اولویتم ماندن در پارس جنوبی جم است/ از چند تیم پیشنهاد دارم

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواستار حمایت مسئولان از این تیم شد و گفت: از چند تیم برای فصل بعد پیشنهاد دارم ولی اولویتم ماندن در پارس جنوبی جم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیم پارس جنوبی جم مقابل نفت تهران اظهار داشت: امروز بازی خوبی را انجام دادیم و به نتیجه خوبی نیز دست یافتیم.

وی اضافه کرد: در حالی که نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب کرده بودیم، در نیم فصل دوم نتوانستیم آن روند نتیجه‌گیری را ادامه دهیم و خود را بدهکار هواداران می‌دیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد: قبل بازی به بازیکنان گفتم باید با خاطره خوبی آخرین بازی خود را در شهر جم برگزار کنیم و خوشحالم که دل هواداران را شاد کردیم.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران، افزود: امیدواریم این حمایت‌ها در سال‌های بعد هم ادامه داشته باشد. این تیم متعلق به جم و استان بوشهر است و باید حمایت‌ها ادامه‌دار باشد.

شرافتمندانه بازی کردیم

تارتار خاطرنشان کرد: بازی امروز یک بازی یک طرفه بود. تیم نفت به برد نیاز داشت و باز بازی کرد، هر تیمی باز بازی کند مقابل ما شکست می‌خورد و ما پیروز می‌شویم.

وی افزود: تیم ما امروز شرافتمندانه بازی کرد و با وجود اینکه از نظر مسائل مالی سختی‌های زیادی را کشیدند و سخت بود ولی کار بزرگی انجام دادند و نتیجه خوبی گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد: خوشحالم که حقانیت خود را ثابت کردیم و به همه اثبات کردیم که شرافتمندانه بازی می‌کنیم و حق دیگر تیم‌ها هم برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد: اگر من جای مالک باشگاه پارس جنوبی جم بودم با چنگ و دندان این بچه‌ها را حفظ می‌کردم، این بازیکنان کیفیت خود را به فوتبال کشور نشان داند و باید آنها را راضی کرد که در این تیم بمانند.

در برخی مسابقات بدشانس بودیم

تارتار تاکید کرد: تیم‌ها و بازیکنان بزرگ مقابل بازیکنان ما دست و پا بسته بودند و امیدواریم مشکلات بازیکنانمان حل شود تا در این تیم روند رو به رشد خود را ادامه دهند و امیدواریم به این بازیکنان رسیدگی شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در بسیاری از بازی‌ها بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خوب خود به خوبی استفاده کنیم ولی امروز نتیجه زحمت خود را گرفتیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم بازی بعد را هم ببریم و در جدول به بالاتر صعود کنیم. زمینه برای استفاده از بازیکنان جوان و بومی پارس جنوبی جم فراهم است و از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.

پارس جم حمایت شود

تارتار افزود: جوانان خوبی داریم که باید حمایت شوند و می‌توانند پله‌های ترقی را طی کنند و به رده‌های بالاتر برسند. تیم ما دوست‌داشتنی است و هواداران ما هم بافرهنگ هستند و تیم را مورد محبت خود قرار دادند و امیدواریم شرایط بهتری در سال‌های آینده برای هواداران فراهم شود.

وی ادامه داد: به واسطه حضور پارس جنوبی جم در لیگ برتر نشاط اجتماعی خوبی در استان ایجاد شده است ولی مسئولان باید حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد: تیمی که هوادار دارد با تیمی که هواداری ندارد متفاوت است و باید قدر این هواداران را دانست.  این تیم باید در لیگ برتر حفظ شود و بدون حمایت نمی‌توان این تیم را حفظ کرد.

وی گفت: شغل ما مربی‌گری است و پیشنهادهایی دارم و اولویت من پارس جنوبی جم است. این تیم با حمایت مسئولان به اینجا رسیده است و امیدواریم دیگر مشکلات هم رفع شود.

نظر شما