شناسهٔ خبر: 25136562 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل|۶ میلیون دلار صادرات توسط تعاونی‌های مرزنشین اردبیل ثبت شد

R41374/P1377/S6,49/CT11

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: سال گذشته صادرات تعاونی‌های استان ۱۱.۵ میلیون دلار بوده که ۶ میلیون دلار صادرات توسط تعاونی‌های مرزنشین اردبیل ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قاسم رحیمی عصر امروز در جلسه شورای مبادلات مرزی استان در خصوص تعاونی‌های مرزنشین استان اردبیل اظهار داشت: سال گذشته صادرات  تعاونی‌های استان 11.5 میلیون دلار بوده که 6 میلیون دلار صادرات توسط تعاونی‌های مرزنشین اردبیل ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه 14 تعاونی مرزنشین با 170 هزار عضو در استان فعال است افزود: انتظار می‌رود به منظور توسعه صادرات تعاونی‌های مرزنشینان استفاده مناسب و قابل توجه از ظرفیت‌ها مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم در این زمینه شاهد تحولات عظیمی باشیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: بعضی از موارد از جمله عدم فرهنگ‌سازی مناسب، عدم توان مالی تعاونی‌های مرزنشینان برای ورود مستقیم به موضوع  و عدم همکاری اعضا تعاونی‌ها در خصوص نحوه مشارکت اقتصادی از مشکلاتی است که این تعاونی‌ها با آن روبه‌رو هستند.

رحیمی اظهار کرد: اقدامات نظارتی بر تعاونی‌ها نیز هم‌اکنون با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار داده شده و امسال نیز این اقدامات نظارتی با جدیت ادامه دارد که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات ناشی از عدم نظارت را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: به منظور فعالیت تعاونی‌های مرزنشین استان اردبیل در چارچوب قوانین و مقررات موجود باید نظارت همه‌جانبه‌ای بر این فعالیت‌ها و مبادلات تعاونی‌ها انجام شود تا هیچ مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

انتهای پیام/ش

نظر شما