شناسهٔ خبر: 25136522 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

سرخ‌پوشان آذربایجان خیال بردن ندارند؛

تراکتورسازی 1 - 1 صنعت نفت؛ حسرت ادامه‌دار ساغلام با مهاجمان گل‌نزن/ نتیجه بازی رفت در تبریز وارونه تکرار شد!

تراکتورسازی در روز فرصت‌سوزی مهاجمان خود با نتیجه یک بر یک مقابل میهمانش صنعت نفت آبادان متوقف شده و آخرین بازی خانگی فصل خود را با تساوی به اتمام رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتورسازی عصر امروز (یکشنبه) از هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان صنعت نفت آبادان بود که در پایان برابر حریف جنوبی خود به تساوی یک بر یک دست یافت تا در سال جدید همچنان در حسرت برد باقی بماند.

این مسابقه از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز آغاز شد و در همان لحظات ابتدایی تراکتورسازی می‌توانست به گل برسد اما محمدرضا آزادی در موقعیتی تک به تک با داور نوشی صوفیانی ضربه خود را با بی‌دقتی بیرون زد.

برخلاف روند بازی که با حملات تیم میزبان جریان داشت، این تیم نفت آبادان بود که در دقیقه 38 روی یک ضد حمله به گل دست یافت و موفق شد طلسم دروازه‌ها را بشکند.

 این گل  توسط آگوستو سزار به ثمر رسید بدین صورت که وی با فرار عمقی خود از روی پاس کرار جاسم با جوردی آلمیدا تک به تک شد و پس از در اختیار گرفتن توپ، آن را از کنار پاهای دروازه‌بان تراکتورسازی عبور داده و با تور دروازه این تیم آشنا کرد. 

در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق مهمی روی دروازه‌ها رخ نداد تا تیم میزبان در پایان این نیمه با یک گل بازنده به رختکن برود.

اما با شروع نیمه دوم ارطغرل ساغلام که به دنبال جبران نتیجه بود، دست به تغییر زده و دانیال اسماعیلی‌فر را به میدان فرستاد که همین بازیکن در دقیقه 60 ناجی سرخ‌پوشان شده و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

اسماعیلی‌فر با فرصت طلبی از موقعیتی که در مقابل دروازه خالی نصیبش شده بود، استفاده کرده و با ضربه خود گل مساوی را وارد دروازه حریف کرد.

تراکتورسازان بعد از این گل نیز ابتکار عمل را در دست داشتند و اگر فرصت‌سوزی محمد ابراهیمی نبود، می‌توانستند به 3 امتیاز دست یابند اما این بازیکن در دقیقه 85 یک فرصت تک به تک را از دست داد تا نتیجه پایانی به سان بازی رفت دو تیم با حساب یک بر یک رقم بخورد.

ابراهیمی درحالی این موقعیت طلایی را به هدر داد که در بازی خانگی قبلی تیمش در لیگ برتر برابر سپاهان نیز در دقایق تلف شده موقعیت مشابهی را خراب کرده بود.

بدین‌ترتیب تیم تراکتورسازی در روزی که هوادارانش استقبال جالبی از آخرین بازی تیمشان به عمل نیاورده بودند و کمتر از هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند، با فرصت‌سوزی مهاجمانش از کسب پیروزی ناکام ماند.

با این نتیجه تراکتورسازی 31 امتیازی شد و با وجود اینکه بقای این تیم در لیگ برتر قطعی شد اما با یک پله نزول در رده یازدهم قرار گرفت؛ در سمت مقابل، صنعت نفت آبادان با 39 امتیاز در رده هشتم ماندنی شد.

گروه داوری: داور وسط: علی میرغفاری – کمک‌ها: تورج عیوض محمدی، جواد قنبریان و علی احمدی/ ناظر: محمدرضا فلاح

اخطار: محمد ابرانپوریان، فرزاد حاتمی، مهدی مهدی‌پور و محمد ابراهیمی از تراکتورسازی و کرار جاسم از صنعت نفت

تراکتورسازی: جوردی آلمیدا، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایران‌پوریان، رضا شربتی، علی طاهران (دانیال اسماعیلی‌فر (حامد حسنعلی‌زاده))، مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی (فرزاد حاتمی) و امیر ارسلان مطهری.
سرمربی: ارطغرل ساغلام

صنعت نفت آبادان: داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، حسین بغلانی (سعید لطفی)، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، کرار جاسم (رضا جبیره)، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، زبیر نیک نفس، محمد شادکام (مسلم مجدمی) و محمد امین درویشی
سرمربی: فراز کمالوند
 

نظر شما