شناسهٔ خبر: 25135460 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

به میزبانی تلاش خودروی ایرانیان؛

رکستون G4 و کوراندو در رتبریز رونمایی شد

نصر: مدیر بازاریابی گروه صنعتی شرکت رامک خودرو گفت: رکستون G4مفتخر است که با بکار گیری تکنولوژی روز دنیا و پاسخ به نیاز روز بازار در زمینه کاهش آلایندگی، بهینه سازی مصرف سوخت و راندمان، برای نسل چهارم رکستون، ، از موتور های چهار سیلندر مجهز به سیستم توربوشارژ استفاده کند تا نسبت به نسل قبل، شاهد کاهش وزن، کاهش مصرف سوخت، صدا و افزایش توان خروجی موتور باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، "سعید ابولقاسمی" بعد از ظهر روزگذشته در مراسم رونمایی از رکستون G4 و کوراندو به میزبانی شرکت تلاش خودروی ایرانیان در خصوص معرفی خودروی رکستون G4 اظهار کرد: سانگ یانگ اصلی ترین برند کره جنوبی است؛ یعنی صنعت خودروسازی کره جنوبی را با "سانگ یانگ" می شناسند. خودروی کوراندو به لحاظ قدیمی ترین خودرو کره جنوبی ثبت گینس را به خود اختصاص داده است. شرکت سانگ یانگ، یک شرکت کمی ساز است و خودروهایی را تولید می کند که در هر کلاس یک نماینده فاخر دارند و به لحاظ کیفیت در گروه بندی بالایی قرار دارند.

وی افزود: رکستون G4 بیان کننده 4 انقلاب فوق العاده طراحی ، ایمنی، سواری و تکنولوژی وارث اعتبار شرکت به عنوان پرچمدار محصولاتش خواهد بود و به عنوان یک خودروی مطرح و قابل اعتماد خواهد توانست که دوباره شهرت و هویت را پایه گذاری و با رقیبان خود رقابت کند.

ابولقاسمی ادامه داد: رکستون شاسی ‌بلند بزرگ شرکت سانگ یانگ کره جنوبی است که در سال‌های اخیر رکستون و رکستون w با موتور 3.2 لیتری توسط رامک خودرو به بازار عرضه می‌شد. اما منع واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی این خودرو را از رقابت کنار زد و دیگر محصولات رامک خودرو از جمله سانگ یانگ کوراندو یا اکتیون و خودروی موفق تیوولی کار این برند را در بازار ایران ادامه دادند .

مدیر بازاریابی گروه صنعتی شرکت رامک خودرو  اذعان کرد: رکستون G4 با طول  mm4850، عرض mm 1960 ، و ارتفاع mm 1825 و فاصله ی دو محور mm2865  با موتور بنزینی 2 لیتری توربو شارژ با شش دنده اتوماتیک ساخت شرکت آیسین ژاپن، به شدت روی ویژگی های ایمنی تاکید دارد و برای دستیابی به حداکثر استحکام ممکن در شاسی و بدنه‌ این خودرو سانگ یانگ اقدام به بهره‌گیری از دانش مهندسی شرکت فولاد سازی کره جنوبی در این خودرو کرده و در ساختار ستون‌ها و بدنه از فولاد Gpa 1.5 استفاده کرده است.

ابولقاسمی تصریح کرد: رکستون G4این موتور را با کد e-XGDi 200T معرفی کرده است که مشخص می‌کند با حجم 2 لیتر، 16 سوپاپ، دارای سیستم پاشش مستقیم سوخت و مجهز به سیستم توربوشارژ می ‌باشد. از طرفی سیستم زمان بندی متغیر هر دو میل سوپاپ کمک می‌کند که موتور در دورهای مختلف رفتاری یکسان داشته باشد و حاصل آن 222 اسب بخار خروجی در دور موتور 5500 و گشتاوری معادل 350 نیوتن متر می‌باشد که از دور موتور 1500 در اختیار شما قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایمنی حرف اول را میزند، تصریح کرد: رکستون به عنوان ایمن ترین خودرو سال توسط موسسه معتبر معرفی شده است.

وی به ویژگی های منحصر به فرد این خودرو اشاره کرد و گفت: سازه تمام استیل این خودرو از 81  درصد فولاد با چگالی و مقاومت کششی بالا و سبک و شاسی نردبانی مستقل از بدنه افرود از جنس فولاد صلب چهار لایه برای استحکام بیشتر و جلوگیری از انتقال ضربات و لرزش ها دارای بخش مجزای جذب ضربه تصادف از جلو CRASH ZONE BOX از مشخصات منحصر به فرد رکستون G4 می باشد. موتور دو لیتری چهار سیلندر به لطف توربوشارژ نصب شده قدرتی را تولید می‌کند که در هیچ یک از هم رده‌ ای های خود نیست و باید گفت از قوی ‌ترین شاسی بلندهای این رنج می باشد.

ابولقاسمی اظهار کرد: رکستون G4، با222  اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. وجود 9 کیسه ی هوا در13 نقطه از جمله کیسه های هوا راننده، زانویی ، کیسه های هوایی اطراف و ردیف دوم. همچنین سیستم های ایمنی بسیار پیشرفته که در خودروهای روز و لوکس استفاده می شود و دارای کاملترین مجموعه سیستم های پایداری و رادارهای عملگر و هشداردهنده مانند سیستم پیشرفته کمک راننده ، سیستم ترمز اضطراری ،سیستم کمک به تغییر لاین رانندگی، سیستم هشدار ترافیک عقب و تشخیص نقطه کور و ... دارای امکانات ایمنی بالایی می باشد.

مدیر بازاریابی گروه صنعتی شرکت رامک خودرو گفت: صندلی های تمام چرم که از مرغوب ترین چرم ناپا در پوشش آن استفاده شده ، حافظه صندلی راننده که تنظیمات انتخابی را بر روی صندلی و آینه های جانبی ذخیره می کند و با این کار سطح کیفی ارتباط سرنشینان با خودرو را افزایش میدهد.

وی تاکید کرد: رکستون G4 بالاترین سطح رضایت و رفاه را برای سرنشینان و بزرگترین فضای بار را در کلاس خود ارائه میدهد که به لطف طراحی داخلی بهینه شده در دسترس می باشد .

ابولقاسمی در ادامه افزود: بزرگترین فضای پا برای سرنشینان عقب در این کلاس و در کل جادار ترین فضای داخلی و نشیمن برای سرنشینان در این کلاس که بالاترین سطح راحتی را برای سرنشینان تضمین می کند.

 

وی در پایان اظهار کرد: رکستون G4تنها خودرو در این کلاس است که پشت آمپر سوپر ویژن آن به یک 7LCD اینچی با کیفیت مجهز است که دسترسی فوق العاده ای را به اطلاعات مورد نیاز راننده فراهم می کند. از مزیت های آن ، راحتی تظمین شده در سفر های طولانی با فراگیری بسیار خوب بدن سرنشین و حس بودن در فضایی لوکس با چرم های لب دوز شده و الگوی فوق العاده روکش ها را می توان عنوان کرد .

انتهای پیام/

نظر شما