شناسهٔ خبر: 25135445 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست جدید دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان:

راه‌اندازی رشته‌های جدید در مقطع ارشد دانشگاه مذاهب کردستان

نمایندگی کردستان

سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان با اشاره به برنامه‌های آتی این دانشگاه گفت:در آینده نزدیک رشته‌های جدیدی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مذاهب اسلامی ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

مرتضی خسروپناه، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 136 دانشجو در دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به رشته‌های در حال تدریس این دانشگاه افزود: با توجه به مذهب مردم استان کردستان رشته‌های فقه و مبانی حقوق امام شافعی و فقه و مبانی حقوق امامیه از رشته‌های درحال تدریس این دانشگاه است.

خسروپناه با اشاره به برنامه‌های آتی دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان بیان کرد: رشته‌های تحصیلی دانشگاه مذاهب اسلامی در آینده نزدیک افزایش می‌یابد.

وی اعلام کرد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته به زودی در دوره کارشناسی ارشد در رشته‌های حقوق عمومی اسلامی و جزای اسلامی و در مقطع کارشناسی در رشته‌های اعتقاد اسلامی، مدیریت اسلامی، معماری اسلامی و هنر اسلامی براساس آرا و نظریات صاحب نظران و اندیشمندان دینی در این دانشگاه ایجاد خواهد شد.

سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان افزایش تعداد دانشجو، راه اندازی مقطع ارشد دانشگاه در شاخه های علوم اسلامی، غنی کردن برنامه های فرهنگی و پژوهشی و ... را از برنامه های در دست اجرای این دانشگاه دانست و عنوان کرد: توسعه زیر ساخت فیزیکی و فراهم کردن جذب هیأت علمی دانشگاهی از دیگر اقدامات در دست اجرای دانشگاه است.

وی در پایان یادآور شد: 30 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی و پیام نور استان با ما همکاری دارند.  

انتهای پیام

نظر شما