شناسهٔ خبر: 25135374 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریز| حاشیه دیدار تراکتورسازی و صنعت نفت؛ سزار خوشحالی نکرد‌؛ ساغلام تشویق شد

R7887/P1377/S6,47/CT7

آگوستو سزار، بازیکن صنعت نفت آبادان پس از گلزنی مقابل تراکتورسازی خوشحالی نکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که پیش از اعلام شده بود هواداران تراکتورسازی از حضور در این بازی محروم هستند اما در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی، اعلام شد که تراکتوری‌ها می‌توانند از نزدیک شاهد مصاف تیمشان با صنعت نفت آبادان باشند به همین دلیل کمتر از یک هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور دارند.

پیش از آغاز بازی فراز کمالوند با دسته‌گل به سمت هواداران تراکتورسازی رفت که این موضوع موجب تشویق کمالوند از سوی تراکتوری‌ها شد. یکی از هواداران تراکتورسازی نیز شال این تیم را به سرمربی اسبق سرخ‌پوشان داد که او هم شال را بر گردن خود انداخت.

ارطغرول ساغلام، سرمربی تیم تراکتورسازی از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

مهدی کیانی با دسته‌گل به سمت فراز کمالوند و نیمکت تیم مهمان رفت. محمد ابراهیمی، محمد ایران پوریان و محمدرضا آزادی نیز به سمت فراز کمالوند رفته و با وی خوش‌وبش کردند.

مسعود ابراهیم‌زاده و جاسم کرار که سابقه حضور در تراکتورسازی را دارند، با دسته‌گل به سمت هواداران این تیم رفتند و از سوی تراکتوری‌ها نیز تشویق شدند.

در 9 دقیقه ابتدایی بازی محمدرضا آزادی و ارسلان مطهری 2 موقعیت مناسب گلزنی برای تراکتورسازی را از دست دادند.

فراز کمالوند و ارطغرول ساغلام از ابتدای بازی کنار خط طولی زمین ایستاده و عملکرد شاگردان خود را زیر نظر گرفته‌اند.

علی‌رغم حضور هواداران تراکتورسازی در این بازی، ورزشگاه در سکوت فرورفته است.

در ترکیب صنعت نفت آبادان 5 بازیکن سابقه حضور در تراکتورسازی و 2 بازیکن نیز سابقه حضور در گسترش فولاد تبریز را در کارنامه دارند تا درمجموع، 7 بازیکن از ترکیب 11 نفره تیم مهمان، سابقه بازی در تیم‌های تبریزی را داشته باشند.

علی‌رغم اعلام کادر پزشکی تراکتورسازی مبنی بر بهبود وضعیت احسان پهلوان،  این بازیکن حتی در لیست 20 نفره سرخ‌پوشان نیز قرار نگرفته است. دانیال اسماعیلی فر دیگر مصدوم تراکتورسازی نیز روی نیمکت این تیم نشسته است.

محمدرضا آزادی در دقیقه 25 بازی در موقعیت آفساید دروازه صنعت نفت آبادان را باز کرد اما این گل توسط علی میرغفاری مردود اعلام شد.

مهدی کیانی در دقیقه 27 با شوتی سنگین از ضربه ایستگاهی، داود نوشی صوفیانی را مجبور به واکنش کرد که این صحنه مورد تشویق هواداران تراکتورسازی قرار گرفت.

آگوستو سزار که سابقه حضور در تراکتورسازی را دارد، پس از گلزنی مقابل تیمش سابقش، خوشحالی بعد از گل نداشت.

انتهای پیام/ش

نظر شما