شناسهٔ خبر: 25135224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مطرح کرد:

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیمه شعبان در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیمه شعبان در کرمانشاه از لب آب به سمت امامزاده ابراهیم طاقبستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیمه شعبان در کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه،حجت الاسلام «آیت‌الله عباسیان» در نشست هماهنگی برنامه های عید بزرگ شعبان، ضمن تبریک اعیاد این ماه عظیم و روز پاسدار ابراز داشت: عزت و افتخار ایران اسلامی همواره در گرو رشادت های سپاه بوده و هرجا مشکلی پیش آمده سپاه بدرستی درخشیده است.

وی افزود: به دلیل این رشادتها دشمنان اسلام از رنگ سبز لباس پاسداران هم واهمه دارند و خاری در چشم دشمنان شده است.

حجت الاسلام عباسیان در ادامه بر اجرای برنامه های متنوع و شاد در اعیاد شعبانیه به خصوص نیمه شعبان تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه هایی که برای این روز در نظر گرفته شده پیاده روی بزرگ خانوادگی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: این همایش در تاریخ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت همزمان با ولادت با سعادت امام عصر(عج)، ساعت ۱۷ بعدازظهر از تقاطع ولایت (لب آب) آغاز و به طرف امامزاده ابراهیم واقع در طاق بستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به حضور جوانان و خانواده ها در این همایش اگر بتوانیم آن را به درستی هدایت کنیم بدون شک آثار و برکات خوبی را می تواند به دنبال داشته باشد.

به گفته این مسئول این همایش می تواند علاوه بر شاد کردن مردم در بحث سلامت جسمی و روانی آنان نیز موثر واقع شود.

وی خواستار فضا سازی مناسب و تبلیغات گسترده در سطح شهر جهت برگزاری این همایش شد و تصریح کرد: پایگاههای بسیج، آتش نشانی، آموزش و پرورش، پلیس راهور و دیگر دستگاههای مرتبط هماهنگی های لازم را در این خصوص به عمل آورند.

حجت الاسلام عباسیان یادآور شد: در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده ای از جمله ۸ سفر معنوی به مشهد مقدس و دهها جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما