شناسهٔ خبر: 25135076 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری «جشن‌های گلریزان» در یزد/آزادی 156 زندانی جرائم غیرعمد

گروه جامعه- رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد گفت: با کمک مردم خیّر استان و تلاش‌های ستاد دیه، در سال گذشته 156نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان‌های استان یزد آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حبیبی، رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان یزد اظهار کرد: با کمک مردم خیر استان و تلاش های ستاد دیه استان یزد، در سال گذشته 156نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندانهای استان یزد آزاد شدند.
حبیبی افزود: با مشارکت مردم خیِّر و نوع دوست استان یزد، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد 30 درصد رشد داشته است.
وی فعالیت های ستاد دیه را تلاش هایی اثر بخش و سود بخش برای هر دو طرف ذکر کرد و گفت: در یک طرف آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد را شاهد هستیم که به دلایلی همچون عجز از پرداخت دیه یا دیون خود در زندان به سر می برد و با آزادی او به آزادی یک سرپرست خانواده، یک نان آور و یک نیروی مولد برای کشور کمک می شود و در طرف دیگر هم فرد آسیب دیده است که در حوادث ناشی از کار، تصادف و یا برخی شرایط دیگر که با تلاش ستاد دیه به حق خود می رسد و می تواند بخشی از مشکلات خود را حل نماید.
این مقام قضایی تصریح کرد: مشارکت و مساعدت بیشتر مردم نوع دوست و خیِّر استان یزد می تواند در تحقق اهداف خیرمندانه این ستاد را تسهیل و تسریع نماید.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: امسال نیز همانند سنوات قبل جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و فرصت بسیار خوبی برای مشارکت خیرین و مردم استان در این اقدام خداپسندانه است.
منبع: دادگستری یزد

انتهای پیام

نظر شما