شناسهٔ خبر: 25135011 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کارگاه طراحی گرافیک و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود

- همشهری آنلاین: کارگاه سه روزه طراحی گرافیک و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی، با حضور هنرمندان و اساتید گرافیک و کارتون از صبح روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در کرج آغاز به کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

سیدجمال هادیان طبائی‌زواره، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران با اعلام این خبر گفت: در این رویداد فرهنگی هنری، هنرمندان گرافیست و کارتونیست که در کارگاه پذیرفته شده‌اند به مدت 3 روز برای خلق آثار فرهنگساز با موضوع حمایت از کالای ایرانی گرد هم جمع خواهند شد.

هادیان با بیان اینکه مصطفی اسداللهی، مسعود شجاعی طباطبایی، حسن موسی زاده و محمدرضا دوست محمدی اساتیدی هستند که در این کارگاه آثار تولیدی را بررسی خواهند کرد افزود: آثار تولیدی پس از داوری و تایید اساتید، برای اکران در سطح کشور و فضای مجازی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی گفت: هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنری استفاده از ظرفیت تاثیرگذار هنرمندان کشور در فرهنگسازی و ترویج استفاده و حمایت از کالاهای ایرانی است تا بستر حمایت از تولید و اشتغال بیش از پیش فراهم آید.

کارگاه طراحی گرافیک و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی روزهای ‌چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه، هفته جاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ در سازمان ملی استاندارد ایران در کرج برگزار می‌شود.

نظر شما