شناسهٔ خبر: 25135000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شیراز| هواداران و مسئولان به فجر سپاسی افتخار کنند

R41382/P1377/S6,61/CT1

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با بیان اینکه هواداران و مسئولان باید به تیم فجر شهید سپاسی افتخار کنند گفت: بازیکنان با تمام توان وارد میدان شده و از خود یک بازی تماشایی به یادگار می‌گذارند.

صاحب‌خبر -

علی اصغر کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: تیم فجر شهیدسپاسی تیمی است که سال قبل و در روزهای آخر در حال سقوط بود و  امروز با تمام مشکلات موجود در کنار تیم در روزهای آخر جزء تیم‌های مدعی است و ما نیز تلاش می‌کنیم در این دو بازی آخر بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تیم فجرسپاسی همچنان توانایی صعود به لیگ برتر را دارد گفت: تمرین‌های خوبی را اعضاء تیم انجام داده‌اند و امیدواریم برنده بازی در مقابل نساجی باشیم.

به گزارش تسنیم، کاروان تیم فجر سپاسی در حال حاضر برای دیدار مقابل نساجی مازندران در این استان به سر می‌برند. دیدار فجر شهید سپاسی و نساجی در چارچوب رقابت‌های هفته سی سوم لیگ آزادگان قرار است فردا دوشنبه ساعت 17 در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود.

داوران دیدار نساجی مازندران و فجر سپاسی شیراز سیدمهدی سیدعلی (داور وسط)‌، علیرضا ایلدروم(کمک داور اول)‌،  مهدی عالیقدر( کمک‌ داور‌ دوم)‌ و مجید پورعلی(داور چهارم)‌ هستند. ناظر این بازی علیرضا رجبلو‌ و ناظر ویژه آن نیز فریدون اصفهانیان‌ هستند.

انتهای پیام/ش

نظر شما