شناسهٔ خبر: 25134592 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

همایش "حقوق شهروندی" در تبریز برگزار می‌شود

نصر: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، با اعلام این خبر گفت: این همایش روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه، راس ساعت 10:30 در محل سالن آمفی تئاتر علامه جعفری دانشگاه پیام نور استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصربه نقل از ایسنا، بهروز مهدوی با بیان اینکه ، دستیار ویژه رئیس جمهور و استاندار آذربایجان شرقی سخنرانان اصلی این همایش هستند، گفت: فعالان حوزه حقوق شهروندی، اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی استان، مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و سازمان های مردم نهاد درحوزه حقوق شهروندی و زنان در این همایش شرکت می‌کنند.

وی، رونمایی از کتب چاپ شده در حوزه حقوق شهروندی و تقدیر از فعالان حوزه حقوق شهروندی را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

وی درخصوص اهداف برگزاری همایش گفت: برقراری ارتباط با فعالان حوزه حقوق شهروندی و شنیدن مطالبات مردم در خصوص حقوق شهروندی از اهداف برگزاری این همایش است.

مهدوی اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی در تمامی دستگاه‌های اجرایی، بازرسی اعضای ستاد از مراکز ارائه دهنده خدمات به مردم، استقرار میز خدمت در ادارات، توسعه بحث دولت الکترونیک  و سلامت ادارای  در راستای حقوق شهروندی و سلامت اداری  و ... از جمله اقدامات انجام شده توسط ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی می‌باشد.

انتهای پیام/



 

برچسب‌ها:

نظر شما