شناسهٔ خبر: 25133807 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برنامه‌های نوبت عصر سومین روز مسابقات با تلاوت «حمید شاکرنژاد»

گروه مسابقات ــ برنامه‌های نوبت عصر سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان، دوم اردیبهشت‌ماه با تلاوت قاری افتخاری از استان یزد آغاز و با تلاوت «حمید شاکرنژاد» از استان خراسان رضوی پایان می‌یابد.

صاحب‌خبر -

برنامه‌های نوبت عصر سومین روز مسابقات با تلاوت «حمید شاکرنژاد»

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ سومین روز از رقابت‌های سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز، دوم اردیبهشت‌ماه با تلاوت مهدی شایق، قاری افتخاری از استان یزد آغاز می‌شود.
در ادامه اجراهای امروز شش حافظ چون ابراهیم باه از گینه گوناگری، محمد اسجد خان از سریلانکا، حمزه بن عصمان الفداح از تونس، فاتی مالم از گینه بیسائو و علی عقیل خلیل البطاط و همچنین هشت قاری چون فرهاد شفق از اتریش، محمد جبرئیل احمد از آفریقای مرکزی، محمد محمد باری از کنیا، محمد محمد علی اوتار از سوریه، احمد محمود محمد قربوط از مصر، حسن کانسی از پاکستان، اسماعیل الحرابی از تونس و کیاو از میانمار به اجرای قرعه‌های انتخابی و سؤالات هیئت داوران خواهند پرداخت.
از دیگر بخش‌های جنبی امروز مسابقات می‌توان به تجلیل از نفرات برتر آزمون حفظ ومفاهیم قرآن و گفت‌وگو با سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و مدیحه‌سرایی سیدکریم موسوی و راه چمنی به صورت مشترک اشاره کرد.
همچنین قاری و مؤذن سومین روز رقابت‌ها حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان خواهد بود.
یادآور می‌شود، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌کنندگانی از ۸۴ کشور جهان از ۳۱ فروردین‌ماه با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب(به میزبانی قم)، بانوان(محل برگزاری هتل ارم)، روشندلان و آقایان(مصلای امام خمینی(ره)) برگزار می‌شود. در ادامه نیز از ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی برپا می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما