شناسهٔ خبر: 25133622 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر|توانمندی‌های روحانیون و طلاب به جامعه منکعس شود

R41363/P1377/S6,53/CT11

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت:طلاب دارای توانایی‌های مختلفی هستند که نیاز است صدا و سیما با معرفی طلاب نخبه توانایی‌های این افراد را به مردم انتقال دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب ظهر امروز در نشست هم اندیشی حوزه علمیه استان و صدا و سیمای مرکز بوشهر با تقدیر از تلاش‌های این نهاد در انعکاس و پوشش اخبار حوزه علمیه اظهار داشت: صدا و سیما نهاد ارزشمندی است که فعالیت آن در معرض دید همه مردم قرار دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر به توانایی‌های طلاب و روحانیان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: طلاب دارای توانایی‌های مختلفی هستند که جامعه از آن بی اطلاع است که نیاز است صدا و سیما با معرفی طلاب نخبه توانایی‌های این افراد را به مردم انتقال دهد.

وی خواستار استفاده از ظرفیت اساتید اعزامی کشوری در برنامه‌های صدا و سیما شد و افزود: با توجه به برگزاری جلسات درس اخلاق و کارگاه های مشاوره، اساتید متعددی از سطح کشور به مدارس علمیه استان اعزام می‌شوند که می‌توان از ظرفیت و علم و تجربه آنها در برنامه‌های صدا و سیما استفاده کرد.

آذرشب بیان کرد: انتظار است صدا و سیما به عنوان یک نهاد ارزشی از افراد و کارشناسانی متدین و با اخلاص دینی بیشتر در برنامه‌های خود استفاده کند.

رزمجومین معاون خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این جلسه بر استفاده از ظرفیت حوزه علمیه و کارشناسان دینی تاکید کرد و از آمادگی صدا و سیما برای برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه سواد رسانه‌ای و خبرنویسی خبر داد.

چشم‌تر مدیر تولید صدا و سیما مرکز بوشهر نیز در این جلسه خواستار تهیه و تدوین لیست و بانک اطلاعاتی کارشناسان حوزه دین شد و خاطر نشان کرد: این بانک اطلاعاتی به عوامل صدا و سیما کمک می‌کند تا متناسب با ظرفیت و توانمندی و تخصص کارشناسان در برنامه‌های تولیدی از ظرفیت آنان استفاده شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما