شناسهٔ خبر: 25133455 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوی تکواندوکار: به تمرینات تیم ملی باز می گردم

تهران - ایرنا - بانوی تکواندوکار ایران که مدال های معتبر متعددی را در کارنامه دارد، گفت: پس از صحبتی که با مسئولان فدراسیون انجام دادم، بزودی در تمرینات تیم ملی شرکت خواهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ «اکرم خدابنده» چندی قبل در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران شرکت نکرد و اخباری مبنی بر خداحافظی احتمالی او از دنیای قهرمانی منتشر شد.
وی که مدال های متعدد ارزشمندی چون نقره بازی های آسیایی 2014 اینچئون، طلای دانشجویان جهان، بازی های کشورهای اسلامی و ارتش های جهان را در کارنامه دارد، روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا خبر از بازگشت خود به تیم ملی داد.
خدابنده با اشاره به اینکه صحبت های خوبی با «زهرا سروی» نایب رئیس فدراسیون تکواندو انجام داده است، تصریح کرد: از اینکه مسئولان فدراسیون شرایطم را درک کردند، احساس خوبی دارم و خوشحالم که دوباره در خدمت تیم ملی خواهم بود.
بانوی تکواندوکار ایران، گفت: رقابت های گرندپری در پیش است و با توجه به اینکه در رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارم، باید در تمرینات تیم ملی حضور یایم و با رسیدن به شرایط آرمانی در مسابقات گوناگون به میدان بروم.
خدابنده با تاکید بر اینکه مشکلی با حضور در مراحل مختلف انتخابی های تیم ملی ندارد، گفت: همه باید در انتخابی ها شرکت کنند تا حق ورزشکاری از بین نرود.
وی افزود: «کیمیا علیزاده» با برنز المپیک در انتخابی شرکت می کند و من هم باید در این مسابقات روی شیاپچانگ بروم. هرچند آسیب دیدگی شدید اجازه نداد در المپیک 2016 به آن چیزی که حقم بود دست یابم، اما می خواهم دوباره برای کشورم افتخار آفرین باشم.
خدابنده در ادامه اعلام کرد که به دلیل نزدیکی زمان آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام، به حضور در این مسابقات نمی رسد.
وی افزود: نخستین مرحله گرند پری، از 11 خرداد ماه در شهر «رم» ایتالیا برگزار می شود و چنانچه به آمادگی مطلوب برسم در این پیکار به میدان می روم.
بانوی هوپوگوش ایران با بیان اینکه انگیزه بسیار بالایی دارد، توضیح داد: از اینکه فدراسیون شرایطم را درک کرد، روحیه ام افزایش یافت و حالا زمان آن فرا رسیده که با تلاش روز افزون، جواب اعتمادها را بدهم.
ورزشی**3783**1597

نظر شما