شناسهٔ خبر: 25133135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

«امیرعباس آسمند» گفت: مراسم نکوداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ۲ بار در سال و به صورت سطح‌بندی شده برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، پیش از ظهر امروز (یک‌شنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

«امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت روز جانباز و روز پاسدار، اظهار داشت: جانبازان در مکتب حضرت ابوالفضل‌ العباس (ع) درس آموختند که همه درد‌ها و رنج‌ها را تحمل کرده و همچنان مستحکم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامی‌داشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: برگزاری صبح‌گاه مشترک نیرو‌های مسلح و پخش ویژه گل‌بانگ مقاومت از شبکه استانی، از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مراسم بزرگداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر عنوان و بیان کرد: مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس ۲ بار در سال و به صورت سطح‌بندی شده برگزار می‌شود.

آسمند تأکید کرد: سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان یادواره‌ها و رونمایی‌هایی که در حوزه ایثار و شهادت دارند را در سالروز حماسه سوم خرداد با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما