شناسهٔ خبر: 25133089 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تشریح جزئیات حادثه تیراندازی به 3 محیط‌بان صیادان غیرمجاز به "ایست" ما توجه نکردند

رئیس اداره پارک ملی دز جزئیات حادثه تیراندازی به 3 محیط بان در شهرستان شوش را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

رئیس اداره پارک ملی دز جزئیات حادثه تیراندازی به 3 محیط بان در شهرستان شوش را تشریح کرد.

رضا قپانچی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حادثه تیراندازی از سوی صیادان غیرمجاز گفت: ساعت 7 صبح روز گذشته چهار نفر از محیط‌بانان برای جلوگیری از صید غیرمجاز ماهی در حال گشت و کنترلکنترل در رودخانه دز بودند که از سوی صیادان غیرمجاز مورد هدف گلوله قرار گرفتند.

وی افزود: درحین گشت زنی، در حاشیه رودخانه به یک مورد مشکوک یعنی وسایل و ادوات صید غیرمجاز ماهی برخوردیم که در این حین دو قایق که هرکدام دو سرنشین داشتند و دو سلاح جنگی کلاشینکف نیز حمل می کردند، مستقیم به سمت ما آمدند و ما هم بلافاصله کمین گرفتیم.

قپانچی‌پور گفت: این 4 نفر زمانی که به ما نزدیک شدند، شروع به تیراندازی کردند و با اینکه مامور مسلح ما هم فرمان "ایست" داد اما آنها بدون توجه به فرمان ما، با اسلحه کلاشینکف شروع به تیراندازی به سمت ما کردند که متاسفانه در این حادثه به سه نفر از محیط بانان تیر اصابت کرد و باعث مجروحیت آنها از ناحیه کتف و بازو شد.
 
وی گفت: بلافاصله مصدومان از طریق اورژانس 115 به بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند و خود بنده که از ناحیه بازو تیر خورده بودم تحت عمل جراحی قرار گرفتم و حال عمومی نسبتا خوبی دارم .

وی در پایان گفت: دستگیری این صیادان غیرمجاز از طریق عوامل انتظامی در حال پیگیری است.

انتهای پیام

نظر شما