شناسهٔ خبر: 25133070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بررسی تمامی احتمالات صعود؛

یک چشم فجر و نساجی به ورزشگاه انقلاب کرج

روز آینده بی شک حساس ترین دیدار مسابقات لیگ یک در مازندران و میان دو تیم مدعی فجرسپاسی و نساجی مازندران برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته تا پایان رقابت های لیگ یک و مشخص شدن دو صعود کننده به لیگ برتر باقی مانده و این در شرایطی است که همچنان پنج تیم نفت مسجد سلیمان، خونه به خونه، نساجی مازندران، فجرسپاسی و بادران چشم به لیگ برتر دارند، اما در این بین سرنوشت دو تیم اول یعنی نفت و خونه به خونه در دستان خودشان است و آنها برای لیگ برتری شدن فقط کافی است، دو مسابقه پیش رو را ببرند و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، نساجی مازندران، فجر و بادران شانسی نخواهند داشت.


البته در این بین دو دیدار میان این پنج مدعی برگزار می شود؛ بادران روز آینده در تهران میزبان نفت مسجد سلیمان است و در صورتی که بتواند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود، می تواند امید زیادی در اردوی خود ایجاد کند و سایر تیم های مدعی را هم نیز خوشحال کند.


اما مهم ترین دیدار روز آینده، مصاف نساجی و فجر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است؛ جایی که پیروزی هر یک از دو تیم می تواند، تیم دیگر را از صعود ناامید کند. البته آنها علاوه بر اینکه باید در مسابقه پیش روی خود به برتری برسند، باید امیدوار باشند که اکسین کرج که هیچ شانس و انگیزه ای ندارد، خونه به خونه را متوقف کند، تا در صورت مسجل شدن صعود نفت مسجد سلیمان که قابل پیش بینی ترین احتمال موجود است، در هفته پایانی همچنان شانس صعود خود را حفظ کنند.


در نزدیکی حساس‌ ترین و تعیین کننده ترین هفته لیگ هستیم و برای اینکه متوجه شویم چه سرنوشتی برای این 5 تیم در راه است، تنها باید چشم به مسابقات و اتفاقات آن داشته باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما