شناسهٔ خبر: 25132855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیرجند| جذب و سازماندهی بسیجیان حوزه سلامت در دستور کار است

R41348/P1357/S6,56/CT11

مسئول بازرسی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه نگاه جدیدی به حوزه سلامت در عرصه‌های مختلف ایجاد شده است گفت: از سیاست‌هایی که بسیج جامعه پزشکی دنبال می‌کند جذب و سازماندهی بسیجیان حوزه سلامت کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، باقرپور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی از اقشار 20گانه سازمان بسیج مستضعفین است.

مسئول بازرسی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد: یکی از این سیاست‌هایی که بسیج جامعه پزشکی در طول چند سال متوالی انجام داد جذب و سازماندهی بسیجیان حوزه سلامت کشور در راستای بسیج بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم بسیج جامعه پزشکی تشکل‌هایی است که از این قشر در سطح دانشگاه علوم پزشکی به وجود آمده و در گروه‌های امدادی و درمانی در مناطق محروم مشغول خدمت هستند.

رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین افتخارات بنده این است که بخش عمده‌ای از سال‌های خدمت خود را در بسیج و جامعه پزشکی بوده‌ام.

محمدرضا فخر با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی بر هیچ کسی پوشیده نیست یادآور شد: این جامعه بدون هیچ توقع و منتی زحماتی را برای مردم کشیدند و این زحمات گسترده تا کشورهای آفریقایی، افغانستان،  پاکستان، عراق و در جای جای این پهنه جغرافیای ظهور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه یکی از تأثیرگذارترین خدماتی که در بسیج انجام می‌شود توسط بسیج جامعه پزشکی است اظهار داشت: خدماتی که با حضور بی منت این افراد در سراسر خراسان جنوبی و استان‌های زلزله‌زده و در ایام اربعین در کاظمین انجام شد.

رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه جدیدی به حوزه سلامت در عرصه‌های مختلف ایجاد شده است افزود: همچنین با کمک بسیجیان در حوزه بسیج جامعه پزشکی توانستیم نگاه جدیدی را به قشر فرهیخته و پرتلاش حوزه سلامت ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما