شناسهٔ خبر: 25132251 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماجرایی از کرامت امام سجاد(ع) + فیلم

R1392/P1397/S4,37/CT1

حجت‌الاسلام گودرزی با انتقاد نسبت به اینکه امام سجاد(ع) را بیمار معرفی کرده‌اند، گفت: امام سجاد(ع) اگر اندک مدتی بیمار می‌شود، برای آن است وجوه جهاد برایشان برداشته شود تا سلسله امامت به فرزندشان امام زمان(عج) برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا توجه به شأن و جایگاه اهل‌بیت(ع) به عنوان بزرگوارانی که دارای بالاترین درجات امامت و ولایت هستند بسیار اهمیت دارد تا جایی که کوچک‌ترین برداشت ناصحیح از رفتار و گفتار این بزرگواران می‌تواند امامت ایشان را تحت‌الشعاع قرار دهد و به دنبال آن تبعات منفی دیگر را در معارف شیعیان نسبت به جایگاه ائمه(ع) داشته باشد.

از جمله داستان‌هایی که در تاریخ اسلام باعث شده مقام والای امامت اهل‌بیت(ع) تحت‌الشعاع قرار گیرد، نسبت دادن «بیمار مصلحتی کربلا» به امام سجاد(ع) است. یعنی هرگاه صحبت از معارف عاشورایی و معرفی برترین اصحاب امام حسین(ع) می‌شود، اولین موضوعی که درباره امام سجاد(ع) گفته می‌شود، موضوع «بیمار مصلحتی کربلا»ست و این بزرگ‌ترین اجحافی است که می‌تواند در حق یک امام معصوم صورت گیرد. این در حالی است که خداوند متعال در قرآن اهل‌بیت(ع) را «اولی‌الامر» یعنی کسانی که «صاحبان امرِ الهی» هستند و تمام مقدرات و امورات عالم و آدم را به اذن‌الله رقم می‌زنند، معرفی می‌کند.

حجت‌الاسلام حمیدرضا گودرزی با انتقاد نسبت به اینکه امام سجاد(ع) را بیمار معرفی کرده‌اند، گفت: امام سجاد(ع) قدرت خدایی دارد. اگر چند روزی مریضی برای حضرت عارض شد، برای آن است وجوه جهاد برایشان برداشته شود تا سلسله امامت به فرزندشان امام زمان(عج) برسد.

وی در ادامه به داستانی از معجزه و کرامت امام سجاد(ع) اشاره کرد که در فیلم مشاهده می‌کنید.

انتهای‌پیام/ 

نظر شما