شناسهٔ خبر: 25131338 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بانک پارسیان در راستای اشتغالزایی و رونق تولید اقدامات ارزنده ای انجام داده است

احمدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در شرایطی که رکود اقتصادی مشکلات عدیده ای را برای صنایع و کارخانجات ایجاد کرده، تسهیلات ارایه شده از سوی بانک پارسیان محرک خوبی برای کاهش آمار بیکاری و رونق تولید بوده است.

صاحب‌خبر -
فریدون احمدی، با بیان اینکه بانک پارسیان در راستای انجام فعالیت های عام المنفعه  پیش قدم است، افزود: اعطای کمک های مالی این بانک طبق اخبار واصله در راستای بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قدم مبارکی بوده که باید از سوی سایر بانک ها نیز دیده شود.
 
وی با تاکید بر اینکه همکاری بانک پارسیان در اعطای تسهیلات قرض الحسنه اقدام دیگر این بانک بوده، تصریح کرد: اعطای وام ازدواج از سوی این بانک توانسته است از انباشت متقاضی دریافت وام بکاهد و کمک شایانی به ازدواج جوانان کند.
 
احمدی با بیان اینکه تحرک این بانک در راستای کمک به حل مشکل بیکاری با اعطای تسهیلات به صنایع قابل تقدیر است، تصریح کرد:  مشارکت در توسعه اشتغال روستایی و کاهش بیکاری از طریق انعقاد قراراداد سه جانبه فیمابین با بنیاد برکت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگ زرینی از فعالیت های این بانک است.
 
وی همچنین با تاکید بر ضرورت ساماندهی موسسات غیر مجاز، گفت: اینکه یک بانک خصوصی در این حوزه ورود کرده و بتواند مطالبات مردم را پاسخ دهد نشان از دغدغه مداری آن است.
 
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امید است در سال جدید  که به نام سال " حمایت از کالای ایرانی" نام گذاری شده، شاهد ارایه فعالیت های بهتری از سوی بانک پارسیان برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم، زیرا بانک ها نقش محوری در بهبود یا بدتر شدن اوضاع اقتصادی کشور دارند.

نظر شما