شناسهٔ خبر: 25131102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان خبر داد

12 نماینده اصفهان در لیگ‌های مختلف هندبال/ احتمال حضور نیروی‌ زمینی در اصفهان بیشتر از تهران

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: امسال در دسته‌های مختلف لیگ برتر 12 نماینده داریم که 8 تیم مردان و 4 تیم زنان هستند و شرایط برای پیوستن تیم نیروی زمینی به اصفهان نیز کاملاً فراهم است.

صاحب‌خبر -

حسن افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد شروع فصل جدید لیگ هندبال اظهار کرد: طبق تقویم فدراسیون هندبال، نیمه شهریورماه زمان آغاز فصل جدید هندبال در دسته‌های مختلف خواهد بود اما با توجه به اعزام تیم ملی به مسابقات آسیا جاکارتا و ایام ماه محرم، احتمال می‌رود که شروع لیگ با حدود دو هفته تأخیر اوایل مهر ماه رقم بخورد.

وی در ادامه در مورد نمایندگان استان اصفهان و شرایط آن‌ها در لیگ برتر افزود: اصفهان پتانسیل بسیار بالایی برای هندبال دارد، چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ سخت‌افزار و امسال ما در بخش آقایان در دسته‌های مختلف 8 تیم داریم؛ در لیگ برتر آقایان، تیم فولاد مبارکه سپاهان و هیأت نجف‌آباد و در لیگ برتر بانوان، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری شاهین‌شهر، تیم‌داری خواهند کرد.

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: در دسته یک در بخش آقایان، تیم‌های کاشان، خمینی‌شهر و پرواز و در بخش بانوان، ستاره ال جی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در دسته دو هم نمایندگان مرد اصفهان، فلاورجان و دولت‌آباد و در بخش بانوان تیم نجف‌آباد نماینده اصفهان خواهند بود؛ در دسته سوم لیگ هم تنها نماینده اصفهان، در بخش آقایان هدف پویان یزد خواهد بود.

افتخاری در مورد مباحث مالی تیم‌ها هم اشاره کرد: چند سالی است که مباحث مالی فشار زیادی به هندبال آورده است، اما با تمام این اوصاف تیم‌ها به بهترین شکل در مسابقات حاضر شده‌اند اما در بعضی مواقع مشکلات بسیار زیاد است، ما هم برای رفع این موانع، بحث اسپانسر را پیش کشیده‌ایم و امیدواریم تیم‌ها با جذب مشارکت مالی و حضور اسپانسرها در رشته هندبال کیفیت این ورزش را بالاتر ببرند.

وی در مورد موضوع تیم‌داری نیروی زمینی تهران در اصفهان نیز اذعان داشت: خبر را تأیید می‌کنم؛ مدتی است که در حال صحبت برای انتقال این تیم به اصفهان هستیم و اغلب بازیکنان این تیم اصفهانی هستند و به نظرم شرایط برای این تیم در اصفهان مساعدتر از تهران است.

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان در پایان در مورد میزبانی مسابقات هندبال ساحلی نیز گفت: از 7 تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری، اصفهان میزبان 35 تیم در رده‌های مختلف است و این میزبانی به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان و با مشارکت شهرداری اصفهان در پارک ناژوان خواهد بود.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها:

نظر شما