شناسهٔ خبر: 25131021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

تا یک ماه آینده انجام می‌شود:

تحویل حدود ۵۰۰ واحد مسکن مهر شیروان به متقاضیان در خراسان شمالی

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان از قسط‌بندی و تحویل حدود ۵۰۰ واحد مسکن مهر تا یک ماه آینده در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمود رضازاده در جلسه با مدیران بانک مسکن استان و مدیرعامل انبوه‌سازان مسکن و کارشناسان حوزه مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل که در محل راه و شهرسازی شیروان برگزار شد، گفت: با تصمیم گرفته شده در این جلسه، با کمک مدیران محترم بانک‌های واحد و انبوه‌سازان، واحدهای آماده تحویل که حدود ۵۰۰ واحد مسکن مهر است تا یک ماه آینده قسط‌بندی و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی اظهار کرد: این ۵۰۰ واحد مسکن مهر شامل پروژه‌های تکوین آرمه به تعداد ۱۰۰ واحد، کیش اوریناگ به تعداد ۱۰۰ واحد، عمران اسپادانا به تعداد ۵۰ واحد، سایبان سرور به تعداد ۱۴۴ واحد و ژرف پی جاوید به تعداد ۱۰۰ واحد است.

وی به مشکلات عمده واحدهای مسکن مهر شهرستان شیروان اشاره کرد و افزود: مشکل اصلی نبود منابع مالی در این پروژه‌ها است که یک قسمت از این منابع متقاضیان محترم هستند که می‌بایست پول آورده خود را کامل کنند.

رضازاده عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم جهت تکمیل باقیمانده و تأمین منابع مالی از طریق بانک صورت پذیرفت و ان‌شاءالله بتوانیم با توجه به پیش رو بودن فصول کاری و مرتفع شدن مشکلات اکثر پیمانکاران تا قبل از هفته دولت باقیمانده واحدهای شرکت‌های انبوه‌سازی را تکمیل و تحویل متقاضیان نماییم.

نظر شما