شناسهٔ خبر: 25130980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای شهر اصفهان:

بسیاری از درمانگاه های شبانه روزی اصفهان در شب ها فعال نیست

اصفهان - عضو شورای شهر اصفهان گفت: بسیاری از درمانگاه های شبانه روزی اصفهان علی رغم نصب تابلوی «شبانه روزی»، در شب ها فعال نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش محمدی صبح یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفها که با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: لازم است مدیریت شهری در خدمات بهداشت و درمان به این بخش کمک کند تا به توازن برسیم.

وی با بیان اینکه ما اگر بر لزوم توسعه توریسم سلامت در اصفهان تاکید می کنیم باید اسباب و لوازم آن را هم فراهم کنیم، ابراز داشت: به طور مثال خدمات شبانه روزی دندان پزشکی در شهر اصفهان وجود ندارد و اگر زمانی نیاز به دندانپزشک بعد از ساعت ۱۲ شب داشته باشیم این امکان برای ما فراهم نیست.

عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: این مسئله در حالی است که با پارادوکسی مواجه ایم، که تابلوهای زیادی سردر درمانگاه های شهر اصفهان مبنی بر شبانه روزی بودن آنها نصب شده است اما عملا در شب ها خدماتی ارائه نمی دهند.

وی در ارتباط با سازماندهی خیران سلامت اصفهان نیز اظهار داشت: اصفهان یکی از استان های پیشتاز در مشارکت هاست اما این مسئله خوب ساماندهی نمی شود تا از این ظرفیت استفاده شود.

محمدی افزود: خیلی از خیران به دنبال راه اندازی یک درمانگاه هستند که این موضوع نیاز به سازماندهی دارد تا مدیریت شهری هم در کنار دانشگاه علوم پزشکی و خیران سلامت، رویاها را محقق کند.

نظر شما