شناسهٔ خبر: 25130977 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نصب 37 تابلو «رهبر قرآنی» در ورودی مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ راهروی ورودی به سالن مسابقات قرآن به 37 تابلو از گزیده سخنان مقام معظم رهبری طی دیدار با شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن مزین شده است.

صاحب‌خبر -

بکارگیری 37 تابلو «رهبر قرآنی» در ورودی مسابقات بین‌المللی قرآن 

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ راهروی ورودی به سالن مسابقات سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت جمهوری اسلامی ایران با تابلوهای نمایشگاهی زینت داده شده است.
در کنار این تابلوهای هنری، سی و هفت تابلو از گزیده و برش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری طی دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان با ایشان در ادوار مختلف، همراه با تصاویری با عنوان «رهبر قرآنی» دیوارها را مزین کرده است.
همچنین ماکت‌هایی از استیج چندین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن از حسینیه ارشاد، سالن اجلاس سران و مصلای امام خمینی(ره) زیبایی بصری این فضا را افزوده است.

مسابقات قرآن
یادآور می‌شود، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌کنندگانی از ۸۴ کشور جهان از ۳۱ فروردین‌ماه با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب(به میزبانی قم)، بانوان(محل برگزاری هتل ارم)، روشندلان و آقایان(مصلای امام خمینی(ره)) برگزار می‌شود. در ادامه نیز از ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی برپا می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما