شناسهٔ خبر: 25130809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

زمان برگزاری جلسه مقدماتی پرونده حادثه خیابان پاسداران

ايسنا : سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران گفت: اوایل هفته آینده جلسه مقدماتی پرونده عامل شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

محسن افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق قانون جلسه مقدماتی را قضات تشکیل می‌دهند و پرونده را ملاحظه می‌کنند و اگر آماده دادرسی باشد، وقت دادرسی تعیین می‌شود.

وی با بیان این‌که «پرونده حادثه خیابان پاسداران یک متهم دارد» از بیان جزییات خودداری کرد و گفت: جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه نمهم دادگاه یک کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار می شود.

روز ۳۰ بهمن ماه سال ۹۶ شماری از دراویش گنابادی در خیابان گلستان هفتم پاسداران تجمع کردند که  این تجمع به درگیری با پلیس و خشونت کشیده شد و در بامداد یکم اسفندماه سال ۹۶ بین دراویش گنابادی و نیروهای امنیتی درگیری‌ صورت گرفت. طبق گفته پلیس در این درگیری یک راننده منتسب به معترضین با اتوبوسی که در آنجا بود، به سوی گروه مأموران پلیس آمد و سه نفر از ماموران نیروی انتظامی توسط اتوبوس و یک بسیجی هم توسط یک ماشین سمند به زیر گرفته و کشته شدند و یک بسیجی دیگر هم بر اثر ضرب و شتم نیز کشته شد و ۳۰ مأمور نیز زخمی شدند.

 

نظر شما