شناسهٔ خبر: 25130584 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تنظیم و ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان، گفت: امسال برای نخستین‌بار روان‌شناس و مشاور در کاروان ویژه جانبازان حج حضور دارند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تنظیم و ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان، گفت: امسال برای نخستین‌بار روان‌شناس و مشاور در کاروان ویژه جانبازان حج حضور دارند.

سیدمستجاد حسینی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تنظیم دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان گفت: این دستورالعمل توسط اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت واحد‌های ذی‌ربط تهیه شده و پس از تصویب در شورای حج و تأیید رییس بنیاد جهت اجرا به واحد‌های استانی ابلاغ شده است.

وی افزود: دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان در بردارنده اهداف، سیاست‌ها، تعهدات و موارد خارج از تعهد و مصادیق افراد واجد شرایط برای حضور در این کاروان اعم از جانبازان، همراه جانباز، عوامل کاروان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص فرآیند و ساختار اجرایی این دستورالعمل گفت: طبق این دستورالعمل شورای حج و دبیرخانه آن در ستاد مرکزی بنیاد و در استان‌ها نیز ستادی با عنوان ستاد اردویی و حج راه‌اندازی می‌شود.

حسینی با اشاره به حضور روان‌شناس و مشاور برای نخستین بار در کاروان ویژه جانبازان در حج تمتع گفت: علاوه بر این مانند سال‌های گذشته نماینده بنیاد، پزشک، تکنیسین فنی ویلچر، مسئول مستندسازی و روابط عمومی از سایر افراد حاضر در این کاروان هستند که شرح وظایف هرکدام در این دستورالعمل ذکر شده است.

وی افزود: این دستورالعمل در بردارنده فرم تعهد برای جانبازان و همراهان است. همچنین فرم ارزیابی رضایت از کاروان حج با امکان درج انتقادات و پیشنهادات در خصوص موارد مختلف در این دستورالعمل قرار داده شده است.

نظر شما