شناسهٔ خبر: 25130005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساری| رزمایش جامعه بزرگ ورزش مازندران برگزار می‌شود

R41358/P1357/S6,74/CT11

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران از برگزاری رزمایش جامعه بزرگ ورزش مازندران در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید جواد حسینیان امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در حفظ دستاورد انقلاب و ارزش‌های اسلام و جریان‌سازی انفلابی مختلف مانند پیاده‌روی اربعین دارند.

وی افزود: دشمن در حال برنامه‌ریزی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید در کنار قهرمانی، با هم افزایی در جهت پهلوانی و اخلاق مداری را نیز الگو قرار دهیم.

حسینیان تصریح کرد: ستاد دائمی کنگره یادواره شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیداربا خانواده شهدا، ساخت مستندات قهرمانان و پهلوانان ورزش، سرکشی از قهرمانان، محفل انس با قرآن، برگزاری اردوهای جهادی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق آلوده برخی از اقدامات این سازمان در سال گذشته بود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: امسال نیز در زمینه پیاده‌سازی آرمان امام راحل در زمینه کمک به مستضعفان و محرومیت‌زدایی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته پنج یادواره شهرستانی در بابل، آمل، ساری، تنکابن و فریدونکنار برگزار شد که امسال نیز پنج یادواره شهید در نکا، ساری، آمل، تنکابن و قائم‌شهر با محوریت شهید شاخص سال شهید صادق مزدستانی برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تشکیل نشست هیئت اندیشه ورز، تجلیل از مروجین اخلاق اسلامی، گردهمایی و تجلیل از پیشکسوتان در رشته‌های مختلف در دستور کار قرار دارد و همچنین برنامه‌های فرهنگی مختلف از اولویت‌های بسیج ورزشکاران است.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: سال گذشته 300 نفر از ورزشکاران به در پیاده روی اربعین شرکت کردند و امسال نیز این امر در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: تلاش کردیم از ظرفیت حوزه‌های علمیه جهت وحدت حوزه و ورزش استفاده شود.

حسینیان افزود: 15 هزار ورزشکار عضو این سازمان هستند که تلاش داریم امسال گردان واکنش سریع و رزمایش جامعه بزرگ ورزش استان نیز امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما