شناسهٔ خبر: 25128256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ناینگولان: حذف بارسلونا را باور نمی‌کردم

هافبک بلژیکی رم قبل از دیدار حساس برابر لیورپول به ستایش از محمد صلاح پرداخت. او باور ندارد که رم، بارسلونا را حذف کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از  فوتبال ایتالیا، رم در لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد. این تیم در مرحله گروهی با وجود این که با تیم‌های بزرگ چلسی و اتلتیکومادرید هم‌گروه بود به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد. کار بزرگ رم اما در دیدار برگشت برابر بارسلونا رقم خورد تا جایی که این تیم توانست با سه گل آبی‌ اناری‌ها را شکست دهد و به نیمه نهایی راه پیدا کند.

به نظر می‌رسد که ناینگولان هنوز نتوانسته پیروزی برابر بارسلونا را هضم کند. هافبک بلژیکی رم گفت‌: بعد از بازی اصلا نمی‌توانستم باور کنم که بارسلونا را حذف کردیم. در آن شب دست به معجزه زدیم. رسیدن رم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تعبیر یک رویای غیر ممکن بود. البته باید بگویم که گرسنه‌تر از  بارسلونا بودیم تا جایی که بیشتر از  این تیم دویدیم و تلاش کردیم و در نهایت هم به مزد خود رسیدیم.

هافبک بلژیکی رم در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره تقابل با محمد صلاح گفت‌: از قرعه لیورپول خوشحال نشدم چرا که سخت‌ترین تیم در بین گزینه‌ها بود. شاید لیورپول کیفیت رئال مادرید و بایرن مونیخ را نداشته باشد اما تیمی بسیار جنگجو است و تا حدود زیادی شبیه به خود ماست. با صلاح صحبت کردم. او باور نمی‌کرد که ما بارسلونا را شکست دادیم. او مدام شوخی می‌کرد. کسی باور نمی‌کرد که مانولاس گل پیروزی ما را به ثمر رسانده است.

او ادامه‌ داد: رابطه بسیار خوبی با صلاح دارم. محمد بازیکن بسیار خوب و قابل احترامی است. اصلا از درخشش او در لیورپول شوکه نشدم. صلاح در رم هم بازیکن بزرگی بود اما در لیورپول آرامش بیشتری دارد و بیشتر از رم هم در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرد و این باعث درخشش او شده است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما