شناسهٔ خبر: 25128191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

جامعه به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد

گروه معارف- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تقویت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین مولفه‌های مورد نیاز جامعه در زمان حاضر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی اسماعیلی، شب گذشته یکم اردیبهشت ماه، در گردهمایی جانبازان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: جامعه امروز با این همه مخاطراتی که بدخواهان نظام ایجاد می کنند، نیازمند جانبازی و ایثار است.
وی افزود: رشادت و ازخودگذشتگی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ایجاب می کند نسل جوان با شناخت کافی در راه تحقق آرمان‌های ملت و نظام قدم بردارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با مطالعه و بازگشت به دوران دفاع مقدس درخواهیم یافت که ایثارگران امروز، جوانان و نوجوانانی بودند که در آن زمان تمامی آرزوهای خود را به دفاع از وطن و ناموس ترجیح دادند و بدون هیچ چشمداشتی برای استقرار عدالت، ظلم ستیزی و دفاع از حقوق مردم جنگیدند.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران به عنوان الگویی مناسب به جوانان و نوجوانان معرفی شوند، گفت: دنیای غرب هزینه‌های هنگفتی در سینماهای هالیوودی و بالیوودی برای ایجاد الگو می‌کند اما خوشبختانه در این کشور ایثارگران اسوه های صبر و مقاومت هستند که باید الگو قرار گیرند.
وی یادآور شد: اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید برای خدمت رسانی به جانبازان به صورت عملی انجام شده و این مهم به خوبی در برنامه ششم و قانون جامع خدمات ایثارگران نمایان است.
انتهای پیام

 

نظر شما