شناسهٔ خبر: 25128105 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه صومعه سرا به کدام فیلم واکنش نشان داد؟

روابط عمومی برنامه

حجت الاسلام صدیقی گفت: خداوند را شاکر هستیم فیلمسازانی داریم که دلباخته نظام، انقلاب و جبهه ها هستند و فیلم‌هایی تولید می‌کنند که تاثیرگذاری‌های فراوانی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،طبق گزارش رسیده، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی امام جمعه صومعه سرا در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در سخنانی،گفت: اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا در روزهای اخیر، واقعا گل کرده است.

وی در همین باره افزود: خداوند را شاکر هستیم فیلمسازانی داریم که دلباخته نظام، انقلاب و جبهه‌ها هستند و فیلمهایی تولید می‌کنند که تاثیرگذاری های فراوانی دارند. البته بی‌وفایی‌های فراوانی از طرف دشمنان و دوستان نادان معمولا به این افراد میشود. اما مردم و آحاد جامعه ما اقبال بسیار خوبی از این قبیل فیلمها به عمل میآورند.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اکران این فیلم در هفته جاری در صومعه سرا خاطرنشان کرد: از طرف دیگر در کنار این فیلم، انیمیشن «فیلشاه» هم در این شهرستان اکران شده است که جمعیتی در حدود 3 هزار نفر از مردم این فیلم را تماشا کردند که بلیط فروشی آن در سطح کشور کم نظیر بوده است.

امام جمعه صومعه سرا در پایان سخنان خود تصریح کرد: الحمدلله مردم خوب ما همیشه از این قبیل فیلمها استقبال میکنند و همین حمایتهای کم، در سطح کشور تاثیرگذار است.

انتهای پیام 

نظر شما