شناسهٔ خبر: 25127857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

​ مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده کازرون برگزار شد

چهارمین مراسم سالانه تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده مقاطع متوسطه شهرستان کازر با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تقدیر از فعالیت‌های علمی و پژوهشی، چهارمین مراسم سالانه تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده مقاطع متوسطه شهرستان کازرون با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان فارس، شهردار کازرون و جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، فرهیختگان و خیّران کازرون برگزار شد.

در این مراسم، حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان استان فارس ضمن معرفی فعالیت‌های انجام‌شده از جمله اجرای برنامۀ ملی شهاب، مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی و تسهیلات دانشجویان، دانش‌آموختگان و مخترعان‌برگزیده، به معرفی مجمع خیّران نخبه‌پرور فارس پرداخت.

وی افزود: انس با مطالعه، کسب اطلاعات جامع و مهارت کافی، از جمله مواردی است که مستعدان‌برتر برای رسیدن به اهداف خود در رشتۀ تخصصی به آنها نیاز دارند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدایایی از دانش‌آموزان برگزیده مقاطع متوسطه شهرستان کازرون تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است، در حاشیۀ این مراسم رئیس بنیاد نخبگان استان فارس به همراه مسئولان آموزش‌و‌پرورش از پژوهشسرا و رصدخانه دانش‌آموزی کازرون بازدید کرند و مقرر شد با تزریق توان خیّران این مراکز تکمیل و تجهیز شوند.

 

نظر شما