شناسهٔ خبر: 25126619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

سالاری:

در آینده به هاشمی برای شهردار شدن رأی می‌دهم

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز  به نقل ازتسنیم، در ادامه پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران سیدحسن رسولی با اشاره به برگزاری سومین جلسه هم‌اندیشی صمیمانه اعضای شورای شهر تهران گفت: این جلسه صبح امروز با حضور اعضا برگزار شد و اعضای نظرات خود را درخصوص گزینه‌ها و مصادیق شهرداری تهران مطرح کردند.

وی افزود: خوشبختانه انسجام بسیار خوبی در شورای شهر تهران شاهد هستیم که جا دارد بنده به دو نکته اشاره کنم. نکته اول اطمینان خاطر به چند 10 میلیون شهروند تهرانی که به ما رأی دادند این اطمینان را بدهیم که شورا همچنان یکپارچه خواهد بود و انسجام خود را نگه خواهد داشت. نکته بعدی برخورد بزرگمنشانه مهندس هاشمی رئیس شورای شهر تهران بود که از وی غیر از این نیز انتظار نمی‌رود چرا که همانند سیره مرحوم هاشمی رفسنجانی رفتار می‌کند.
وی ضمن تشکر و عذرخواهی از طرفداران محسن هاشمی رفسنجانی و همچنین احزاب و اشخاص حقوقی که بر اساس شرایط خواستار حضور محسن هاشمی در شهرداری تهران بودند گفت: شورا تلاش می‌کند که همچنان انسجام خود را در پارلمان محلی حفظ کند.

 محمد سالاری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه تصریح کرد: آقای هاشمی همواره به نظرات شورای شهر تهران احترام گذاشته‌اند.برای اعضا انسجام شورا بسیار اهمیت دارد و حضور محسن هاشمی در شورای شهر بسیار موثر است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بنده مخالف خارج شدن آقای هاشمی از شورا و حضور وی در شهرداری بوده‌ام گفت: اما هرکدام از یک کاندیداهای هفت نفره که بالا بیایند و اگر راجع به ویژگی‌هایی مثل تعامل سازنده با بخش‌های دیگر نباشند، بنده شخصا از شهردار شدن آقای هاشمی حمایت می‌کنم و به وی رأی می‌دهم.

ناهید خداکرمی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز اظهار کرد: در هفته سلامت امیدواریم شهروندان تهرانی به تهران بدون پلاستیک بپیوندند. امروز امید به زندگی در بین زنان و مردان به بیش از 70 سال رسیده و با این افزایش نیازهای جامعه دستخوش تغییر خواهد شد که همه باید در سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها این امر را مورد توجه قرار دهیم.
خداکرمی گفت: مهمترین مسئله و مؤلفه مرتبط به کیفیت سلامت، امید اجتماعی است از طرفی سلامت اجتماعی و روانی زنان اثرگذارترین عامل در بهبود سبک زندگی و هدایت خانواده و جامعه در مسیر پویایی است.
 

نظر شما