شناسهٔ خبر: 25126540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری همایش 313 نفری همنامان امام زمان(عج) در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)، سه همایش 313 نفری همنامان امام زمان(عج) و مادر گرامی ایشان در شهرهای زاهدان، زابل و ایرانشهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: به‌مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)، سه همایش 313 نفری همنامان امام زمان(عج) و مادر گرامی ایشان در شهرهای زاهدان، زابل و ایرانشهر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شرط سنی شرکت‌کنندگان ۱۵ تا ۳۵ سال است، اظهار کرد: آقایان با نام‌های مهدی، صالح، محمد ‌صالح، محمد ‌مهدی، حجت و قائم و همچنین بانوان با نام‌های مهدیه، نرجس، نرگس، ملیکا و صالحه می‌توانند در این همایش نام‌نویسی کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: نام‌نویسی از داوطلبان زاهدانی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و همچنین مسجد المهدی(عج) واقع در بلوار معلم و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) جنب خانه معلم انجام می‌شود؛ همنامان علاقمند به شرکت در این همایش در شهرستان‌های زابل و ایرانشهر نیز می‌توانند به ادارات تبلیغات اسلامی این شهرستان‌ها مراجعه داشته باشند.
بزمانی با اشاره به اینکه سخنرانی و اجرای مسابقه از بخش‌های این همایش است، بیان کرد: اين مراسم همه ساله در نقاط مختلف استان جهت زنده نگه‌داشتن ياد و نام ائمه و خط مشی‌ها و رهنمودهای آنان و بيان زندگی و شخصيت اين بزرگواران برای معرفی الگوهای ناب برای كودكان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما