شناسهٔ خبر: 25126428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یزد| جشنواره استعدادیابی شنا امسال در استان یزد برگزار می‌شود

R41376/P1336/S6,76/CT11

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد با بیان اینکه استخر استاندارد نیاز ضروری هیات شنای استان یزد برای برگزاری مسابقات است گفت: جشنواره استعدادیابی شنا امسال در استان یزد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد رضا باغستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هیات شنای استان یزد اشاره و اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های این هیات برگزاری جشنواره استعدادیابی شنا در استان است.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد خاطرنشان کرد: استعدادیابی در همه عرصه راهی برای پیشرفت آن ورزش در رده‌های مختلف ورزشی است که قصد داریم امسال این امر را در استان انجام دهیم که بتوانیم ورزشکاران مستعد در زمینه شنا، شیرجه و واترپلو را شناسایی و نسبت به اعزام این ورزشکاران برای مسابقات کشوری اقدام کنیم.

وی به استقبال چشمگیر از جشنواره استعدادیابی شنا در استان یزد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته با برگزاری این جشنواره در استان متوجه علاقه مردم به این ورزش شدیم و به همین جهت در راستای استعدادیابی در رده‌های پایه در رشته ورزشی شنا تلاش می‌کنیم.

باغستانی نیاز ضروری هیات شنای استان یزد را یک استخر استاندارد برای برگزاری مسابقات در هر شهرستان عنوان و اضافه کرد: هیات‌های شنای شهرستان‌ها می‌توانند در صورت تمایل جهت برگزاری مسابقات و جشنواره‌های شنای استانی اعلام آمادگی کنند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد برگزاری دوره‌های دانش افزایی مربیان و داوران را سبب افزایش مهارت آنان و ارتقای سطح علمی آموزشی هیات شنای استان دانست و از برنامه ریزی هیات برای برگزاری منظم این دوره‌ها در سال جاری خبر داد.

وی به حضور شناگران استان در رده‌های مختلف لیگ‌های شنای کشور اشاره کرد و گفت: شناگران یزدی در تیم‌های واترپلو استان در لیگ‌های زیر 17 سال، دسته یک و مسابقات کشوری در رده‌های مختلف سنی حضور پیدا می‌کنند که نتایج خوبی را در این زمینه به دست آوردند و امسال در تلاش هستیم بتوانیم این ورزشکاران را به سطوح بالاتر برسانیم که به تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی دعوت شوند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما