شناسهٔ خبر: 25125045 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

حمایت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در امر ساخت مسکن در مناطق زلزله زده کرمانشاه

نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس با اشاره به امدادرسانی بسیجیان از حمایت های سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حادثه زلزله کرمانشاه قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

فرهاد تجری با بیان تبریک به مناسبت روز بزرگداشت پاسدار، در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین گفت: در حادثه زلزله کرمانشاه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در کنار ارتش در امر امدادرسانی، اسکان موقت و حمایت از زلزله زدگان نقش آفرینی پررنگ و خوبی داشت و نیز حوزه روستایی را به صورت کامل پوشش داد.
نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه حوزه سرزمینی نظامی منطقه سر پل ذهاب در اختیار ارتش جمهوری اسلامی است اما امدادرسانی، توزیع چادر و اسکان موقت زلزله زدگان با حمایت سپاه پاسداران انجام شد ضمن اینکه اکثر افراد، نیروهای بسیجی و از خود مردم بودند.
وی ادامه داد: در ثلاث باباجانی که حوزه سرزمینی سپاه پاسداران است نیز نیروهای سپاه در امر کمک رسانی و مساعدت به مردم دریغ نکردند و نقش پررنگی داشتند.
نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در امر ساخت مسکن از زلزله زدگان کرمانشاه حمایت‌های بسیاری کرد و ابزار این قرارگاه کمک بزرگی برای آواربردای ها بود.
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سپاه پاسداران به عنوان یگان نظامی و سرزمینی ثلاث باباجانی در کنار زلزله زدگان بود، گفت: در کنار ارتش، سپاه نیز در تمام مراحل امداد و نجات حضور داشت و در تمامی مراحل از مردم حمایت کرد.
وی ابراز داشت: امر امدادرسانی برای اسکان موقت در تقسیم وظایفی که انجام شده بود، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در حوزه روستایی فعالیت داشت و به بهترین شکل کارها انجام شد.
وی یادآور شد: بیشترین خدمات رسانی در امر توزیع بسته های غذایی، چادر، ساخت کانکس ودیگر امکانات را سپاه بر عهده داشت. در حال حاضر نیروهای جهادی با مدیریت سازمان بسیج سازندگی و سپاه پاسداران در منطقه حضور دارند و زحمات زیادی را متقبل شده اند و کمک هایی نیز در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات توسط سپاه انجام شده است، حضور این عزیزان در کنار مردم باعث دلگرمی است.


نسترن نعمتی/جام جم آنلاین

نظر شما