شناسهٔ خبر: 25123584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عابدی:

دانشجویان یزد برای اهدا جایزه «باروت خیس» به چهره منفور بشریت رای‌گیری می‌کنند

مدیر فضای مجازی بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری رأی‌گیری در دانشگاه‌های استان یزد جهت اهدای ششمین جایزه بین‌المللی «باروت خیس» به منفورترین چهره بشریت خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر عابدی ، مدیر فضای مجازی بسیج دانشجویی استان یزد در نشستی با حضور جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان یزد با اشاره به آیه ۳۲ سوره توبه مبنی بر اینکه: مى‌خواهند نور خدا را با سخنان خویش خاموش کنند، ولى خداوند نمى‌گذارد تا نور خود را کامل کند، هرچند کافران را خوششان نیاید؛ اظهار داشت: اهدا جایزه بین‌المللی باروت خیس به منفورترین چهره بشریت، اقدامی است در راستای رسوا کردن کافران و ستمگران عالم و حرکتی است علیه ظلم و تباهی سازمان‌یافته.
 
 عابدی ادامه داد: در ششمین دوره اهدای این جایزه بین‌المللی، اقشار مختلف مردمی از بین دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی و نیکی هیلی سفیر ایالات‌متحده آمریکا در سازمان ملل متحد؛ منفورترین چهره بشریت و ظالم‌ترین دشمن حق و حقیقت را انتخاب می‌کنند.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی استان یزد درباره عنوان انتخاب‌شده برای این جایزه بین اللملی، توضیح داد: باروت هرچند که قدرتمند و خطرناک است، اما هنگامی‌که خیس شد هیچ کارایی و خطری ندارد، چراکه تنها براده‌ای است از جنس کینه و بخل و زورگویی و مستکبرین عالم نیز مشابهتی با این مثال دارند؛ آن‌ها هرچند سرشار از ظلم و کینه و زورگویی هستند و می‌خواهند نور حق را خاموش کنند، اما همان‌طور که خداوند وعده داده است، نابود و رسوا خواهند شد.

وی در ادامه از تشکیل کمیته دانشجویی در سطح استان یزد برای مشارکت دانشجویان و اقشار مختلف مردمی در انتخاب منفورترین چهره عالم خبر داد و یادآور شد: رأی‌گیری ابتدا به‌صورت مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دانشجویی در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد و پس‌ازآن رأی‌گیری حقیقی با توزیع تعرفه‌های رأی صورت می‌گیرد.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه زمان و نحوه رأی‌گیری و توزیع تعرفه‌ها در روز‌های آتی اعلام خواهد شد، عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال @bultan_yazd در پیام رسان‌های داخلی مراجعه کنند.

نظر شما