شناسهٔ خبر: 25122899 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نماینده مردم تهران در مجلس:

جشنواره جهانی فیلم فجر فرصت قوی‎ترین دیپلماسی‎ها را فراهم می‎کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هنرمندان می توانند با ایجاد ریل گذاری به حوزه دیپلماسی و وزارت خارجی کمک کنند.

صاحب‌خبر -

الیاس حضرتی با اشاره به اینکه جشنواره جهانی فیلم فجر می تواند در حوزه دیپلماسی به وزارت امور خارجه کمک کند، ابراز امیدواری کرد بهترین آثار جهان در این جشنواره به نمایش درآید.

به گزارش عصرایران، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابعاد وسیعی دارد، گفت: انقلاب اسلامی و دایره گسترده ای که در اواخر قرن بیستم و بیست و یکم از خودش نشان داد، باعث اثرات و تلاطمات جهانی شده است.

وی با اشاره به توجه جمهوری اسلامی به مقوله هنر بیان کرد: ما در ایران بعد از انقلاب، جشنواره فیلم فجر را شروع کردیم تا هنرمندان ما توانایی عرضه آثارشان در یک رقابت بزرگ را داشته باشند و از سوی دیگر می خواستیم قویترین دیپلماسی دنیا و ارتباطات جهانی را در سایه همین جشنواره داشته باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه هنرمندان می توانند با ایجاد ریل گذاری به حوزه دیپلماسی و وزارت خارجی کمک کنند، تصریح کرد: ان شاالله بتوانیم جشنواره جهانی فیلم فجر را تبدیل به رویدادی کنیم که صاحب نظران، هنرمندان، تهیه کنندگان، فیلمبرداران و فیلمسازان مشهور جهانی بهترین فیلم هایشان را در آن عرضه کنند.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

نظر شما