شناسهٔ خبر: 25122825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهروندان تبریزی به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه نکنند

تبریز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از شهروندان خواست به علت بروز مشکلات اینترنتی و اختلال در خدمات رسانی مراکز معاینه فنی تا اطلاع ثانوی به این مراکز مراجعه نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز آمده است: به دلیل مشکلات ناشی از زیرساخت های اینترنت، سرویس دهی در مراکز معاینه فنی شهر تبریز با مشکل مواجه شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضمن پوزش از شهروندان به دلیل تاخیرهای ناشی از مشکل بوجود آمده، از آنان درخواست می شود در صورت نبود ضرورت به مراکز معاینه فنی مراجعه نکنند.

مسوول مراکز معاینه فنی خودروهای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز گفت: هم اکنون هفت مرکز معاینه فنی خودرو در سطح این شهر وجود دارد که از این تعداد ۶ مرکز فعال است.

امین صدرائی، علت تعطیلی یک ساله مرکز شماره ۲ تبریز را بروز اختلافات بین پیمانکار و شهرداری اعلام کرد و افزود: تعداد مراکز فنی معاینه خودرو در تبریز جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

وی اظهار کرد: طبق آمارهای موجود هم اکنون ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو در شهرستان تبریز و حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در شهر تبریز وجود دارد که ۷۰ درصد آن ها دارای برگه معاینه فنی نیستند.

صدرائی ادامه داد: تلاش می شود ۲ مرکز معاینه فنی خودرو نیز در تبریز راه اندازی شود و مراحل اداری آن در حال اجراست.

وی گفت: روزانه حدود یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در مراکز شش گانه معاینه فنی مورد بازدید قرار می گیرد که این آمار در روزهای اوج به یک هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو نیز می رسد.

نظر شما