شناسهٔ خبر: 25121878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت روز جانباز انجام شد؛

دیدار فرمانده سپاه عاشورا با جانبازان بیمارستان تخصصی اعصاب و روان تبریز

گروه اجتماعی- سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت روز جانباز در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر تبریز حضور یافته و به سرکشی از بیماران بستری پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا به همراه جمعی از پاسداران عاشورایی شب گذشته در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر تبریز حضور یافته و با بیماران بستری که غالبشان جانبازان دوران دفاع مقدس هستند، به گفت‌وگو پرداخت.

دیدار فرمانده سپاه عاشورا با جانبازان بیمارستان تخصصی اعصاب و روان تبریز

وی در حاشیه این دیدار، اظهار کرد: روز جانبار و ولادت قمر بنی‌هاشم(ع) را خدمت تمام جانبازان و کسانی که حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی خود قرار داده و تبریک می‌گوییم و درود و سلام می‌فرستیم برای انسان‌هایی که در دوران دفاع مقدس جان، جوانی و همچنین سلامتی خود را تقدیم انقلاب کردند تا کشور استوار و محکم در مسیر اصلی خود حرکت کند.

سردار عابدین خرم افزود: امروز به مناسبت روز گرامیداشت مقام جانباز به همراه جمعی از مسئولان برای عرض ادب و ارادت و همچنین قدردانی و تعظیم در برابر فداکاری و جانفشانی جانبازان در این مکان گردهم آمده‌ایم.

وی با تاکید بر اهمیت تبیین فداکاری‌ها و دلاوری‌های جانبازان طی دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: جامعه، مدیون ایثار و از خودگذشتگی جانبازان است.

کنعانی، مدیر بیمارستان اعصاب و روان فجر نیز در حاشیه این دیدار با تاکید بر این‌که فرآیند ساخت و ساز این بیمارستان از سال ۷۵ شروع شد و پس از اتمام عملیات عمرانی فعالیت رسمی خود را با کسب مجوز از وزارت بهداشت با ۳۶ تخت شروع کرده است، افزود: گروه‌های هدف مختلفی اعم از "جانبازان قطع نخاع، جانبازان قطع عضو و یک سری هم بیماران آسیب‌دیده در نتیجه‌ی موج انفجار" و همچنین خانواده‌ی جانبازان در این بیمارستان تحت پوشش هستند.

به گفته‌ وی، صرفا جانبازان آسیب دیده توسط موج انفجار در این مکان بستری نبوده و هر جانباز و خانواده‌ وی که دارای مشکلات اعصاب و روان باشد تحت پوشش این بیمارستان است.

انتهای پیام

نظر شما