شناسهٔ خبر: 25121724 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

۶ اردیبهشت ماه؛

پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر برگزار می‌شود/ اعلام محل حوزه‌های آزمون

حوزه/ مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جامعه‌الزهرا(س) و هفت استان دیگر کشور برگزار می شود، گفت: طلاب ساکن در شهرستان‌ها تا ۲ اردیبهشت ماه باید محل حوزه امتحانی خود را مشخص کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سيد محمد هادی حسینی خراسانی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر در سال تحصیلی 97-96، عنوان کرد: آزمون این مسابقه روز پنجشنبه، 6 اردیبهشت ماه در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و هفت استان دیگر برگزار می شود.

مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی اظهار داشت: این مسابقه علاوه بر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در شهرهای تبریز، اصفهان، تهران، مشهد، اهواز، شیراز و کرمان هم برگزار می شود.

حسینی خراسانی با بیان اینکه بانوان طلبه از 30 استان کشور در این مسابقه شرکت کرده اند، گفت: طلاب ساکن در دیگر شهرستان‌ها جهت تعیین محل آزمون خود بایستی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه با شماره تلفن 32112166 تماس بگیرند و حوزه آزمون خود را اطلاع دهند.

وی، زمان دریافت کارت آزمون در این مسابقه را 3 تا 5 اردیبهشت ماه عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان جهت دریافت کارت آزمون می توانند به سامانه دانش پژوهان به نشانی http://student.jz.ac.ir/‎ مراجعه کنند. 

مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی با بیان اینکه آزمون دارای 60 سؤال چهارگزینه ای است، اضافه کرد: این مسابقه در چهار موضوع صرف، نحو، فقه و اصول برگزار می‌شود و دارای نمره منفی است.

حوزه‌های محل برگزاری مسابقه به شرح ذیل است:

1) قم: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)

2) تبریز: خیابان آزادی، روبروی کلینیک شیخ الرئیس، پشت پمپ بنزین مارالان، روبروی بوستان شهید پاشایی، مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا(س)

3) اصفهان: فلکه احمد آباد، خیابان جی، ایستگاه تامین اجتماعی، کوچه تامین اجتماعی، پلاک 6، مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س)

4) تهران: میدان امام حسین(ع)، خیابان برادران محمدی، مدرسه علمیه امام حسین (ع)

5) مشهد: چهارراه لشکر، نبش امام خمینی(ره) 48، مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س)

6) اهواز: سه راه فرودگاه، خیابان وطن، چهارراه اول، پلاک 15، مدرسه علمیه الزهرا(س)

7) شیراز: بلوار مدرس، خیابان فضیلت، نرسیده به چهارراه فضیلت، خیابان فیض، مدرسه علمیه ریحانه النبی(س)

8) کرمان: میدان شهدا(مشتاق)، جنب مسجد جامع، مدرسه علمیه فاطمیه

 

 

۳۱۳/۳۲

نظر شما