شناسهٔ خبر: 25121583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کاپیتان ذوب‌آهن از تقابل امروز با پرسپولیس می‌گوید/ آن‌ها را می‌بریم تا نایب قهرمان شویم

ورزش > لیگ برتر - ذوب‌آهن امروز میزبان پرسپولیس در اصفهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ذوبی ها در مرحله بعدی باید به دیدار استقلال بروند که این موضوع کارشان را دشوار خواهد کرد. قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در این مورد گفت: «این سخت ترین قرعه ای بود که می توانست برای ما رقم بخورد. از یک سو، هر سه تیم ایرانی توانایی آن را داشتند که از مرحله یک هشتم نهایی به مرحله یک چهارم نهایی برسند و از طرف دیگر، هم استقلال بهترین شرایطش را دنبال می کند و هم ما به تیمی متفاوت تر از ابتدای فصل تبدیل شده ایم.»

او اضافه کرد:«به همین علت است که می گویم کار برای هر دو تیم سخت و پیش بینی نتیجه بسیار دشوار است اما تلاش می کنیم با کسب پیروزی، همه اصفهانی ها را در این رقابت شاد و خوشحال کنیم و به مرحله بعدی برسیم. البته من برای تیم فوتبال استقلال و  هوادارانش احترام زیادی قائل هستم اما طبیعی است که در شرایط فعلی، دوست داشته باشم تیم خودم به مرحله بعدی برسد.»

حدادی فر در مورد تقابل با پرسپولیس در بازی امروز نیز گفت: «این دیدار شاید برای پرسپولیس مهم نباشد اما برای ذوب آهن بسیار اهمیت دارد. ما می خواهیم نایب قهرمانی را از آن خودمان کنیم و از این رو، تلاش خواهیم کرد تا بهترین مدل فوتبال را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم. آنها در این فصل قهرمان شده اند و البته مثل یک قهرمان هم بازی خواهند کرد اما ما از حمایت  هواداران مان بهره می بریم و این همان امتیازی است که به ما کمک می کند تا یک پیروزی دیگر به نام ذوب آهن به دست بیاوریم. همه بازیکنان در شرایط بسیار خوبی هستند و تلاش مان را می کنیم تا با کمک خداوند، صاحب برد در این بازی باشیم. می خواهیم مردم اصفهان را بار دیگر شاد ببینیم.»

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در مورد آینده اش نیز افزود: «هنوز تا پایان فصل حداقل 4 بازی دیگر فرصت داریم. من طی دو فصل گذشته مصدومیت هایی داشتم که متاسفانه بیرون از زمین ماندم اما دوست دارم اگر مدیران باشگاه و اعضای کادرفنی مرا خواستند، باز هم در ذوب آهن بمانم و دین خودم به این باشگاه را ادا کنم. تمام دوران فوتبال من در این باشگاه سپری شده و نمی خواهم شانس ادامه همکاری را از دست بدهم. امیدوارم شرایطی برایم مهیا شود که بتوانم تا پایان فوتبالم در این تیم باشم. بارها گفته ام همان طور که در ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی شدم، دوست دارم در همین تیم هم از فوتبال خداحافظی کنم اما باید ببینیم مسئولان باشگاه و کادرفنی تیم، چه نظری در مورد من دارند.» 

 

251 41

نظر شما