شناسهٔ خبر: 25121373 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

2 جنایت در پرونده سارقان تراکتور

همزمان با دستگیری اعضای باند سارقان تراکتور در همدان راز دو جنایتی که آنها مرتکب شده بودند نیز فاش شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از چندی پیش شکایتهایی در دستور کار پلیس قرار گرفت که نشان میداد افرادی درسطح استان، تراکتور سرقت میکنند. در جریان تحقیقات پلیسی رد مردی به دست آمد که از اهالی استانهای جنوبی بود و به خرید چند دستگاه تراکتور از همدان اقدام کرده بود .

وی افزود: وی به پلیس آگاهی احضار شد و در بررسی قولنامه تراکتورهای خریداری شده از سوی وی معلوم شد مشخصات آن با تراکتورهای سرقتی مطابقت دارد.

با توجه به اعترافهای او فروشنده تراکتورها شناسایی و دستگیرشد. در جریان تحقیقات معلوم شد سرقتهای مشابه تراکتور در ده سال اخیر در سطح استان همدان رخ داده است. در مرحله بعدی تحقیقات ردپای دزد حرفهای به نام حمید در این پرونده به دست آمد. سرانجام او دستگیر شد و در بازجویی پلیسی اعتراف کرد،13 دستگاه تراکتور را پس از سرقت فروخته است.

وی ادامه داد:در ادامه تحقیقات پلیسی، شش نفر از همدستان متهم شناسایی و بازداشت شدند. آنها در بازجویی پلیسی به سرقتهای مشابه با استفاده از سلاح گرم و چهار فقره سرقت ناکام مسلحانه که منجر به دو قتل شده بود، اعتراف کردند .

همچنین دو خریدار مال سرقتی هم بازداشت شدند. تحقیقات نشان میداد تراکتورهای سرقتی از طریق کامیونهای باری از همدان به جنوب کشور منتقل و تحویل خریداران میشد.

کامرانی صالح گفت: پلیس همچنان در جستوجوی سرکرده باند به نام مجید بود که او نیز چند روز پیش دستگیر شد.

نظر شما