شناسهٔ خبر: 25121357 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

تلاش می‌کنیم با بردن استقلال دل هواداران اصفهانی را شاد کنیم

حدادی‌فر: سخت‌ترین قرعه به ما افتاد

ذوب‌آهن اصفهان با کسب تساوی مقابل لکوموتیو تاشکند، توانست جواز صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی به‌عنوان تیم دوم گروه خود را به دست بیاورد. ذوبی‌ها در مرحله بعدی باید به دیدار استقلال بروند که این موضوع کارشان را دشوار خواهد کرد. قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در این مورد به ما گفت: «این سخت‌ترین قرعه‌ای بود که می‌توانست برای ما رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

از یک سو، هر سه تیم ایرانی توانایی آن را داشتند که از مرحله یکهشتم نهایی به مرحله یکچهارم نهایی برسند و از طرف دیگر، هم استقلال بهترین شرایطش را دنبال میکند و هم ما به تیمی متفاوتتر از ابتدای فصل تبدیل شدهایم.» او اضافه کرد:«به همین علت است که میگویم کار برای هر دو تیم سخت و پیشبینی نتیجه بسیار دشوار است اما تلاش میکنیم با کسب پیروزی، همه اصفهانیها را در این رقابت شاد و خوشحال کنیم و به مرحله بعدی برسیم. البته من برای تیم فوتبال استقلال و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم اما طبیعی است که در شرایط فعلی، دوست داشته باشم تیم خودم به مرحله بعدی برسد.» حدادیفر در مورد تقابل با پرسپولیس در بازی امروز نیز گفت: «این دیدار شاید برای پرسپولیس مهم نباشد اما برای ذوبآهن بسیار اهمیت دارد. ما میخواهیم نایب قهرمانی را از آن خودمان کنیم و از این رو، تلاش خواهیم کرد بهترین مدل فوتبال را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم. آنها در این فصل قهرمان شده اند و البته مثل یک قهرمان هم بازی خواهند کرد اما ما از حمایت هواداران مان بهره میبریم و این همان امتیازی است که به ما کمک میکند یک پیروزی دیگر به نام ذوبآهن به دست بیاوریم. همه بازیکنان در شرایط بسیار خوبی هستند و تلاشمان را میکنیم تا با کمک خداوند، صاحب برد در این بازی باشیم. میخواهیم مردم اصفهان را بار دیگر شاد ببینیم.»

کاپیتان تیم فوتبال ذوبآهن در مورد آیندهاش نیز افزود: «هنوز تا پایان فصل حداقل چهار بازی دیگر فرصت داریم. من طی دو فصل گذشته مصدومیتهایی داشتم که متاسفانه بیرون از زمین ماندم اما دوست دارم اگر مدیران باشگاه و اعضای کادرفنی مرا خواستند، بازهم در ذوب آهن بمانم و دین خودم به این باشگاه را ادا کنم. تمام دوران فوتبال من در این باشگاه سپری شده و نمیخواهم شانس ادامه همکاری را از دست بدهم. امیدوارم شرایطی برایم مهیا شود که بتوانم تا پایان فوتبالم در این تیم باشم. بارها گفتهام همان طور که در ذوبآهن به فوتبال ایران معرفی شدم، دوست دارم در همین تیم هم از فوتبال خداحافظی کنم اما باید ببینیم مسئولان باشگاه و کادرفنی تیم، چه نظری در مورد من دارند.»

نظر شما