شناسهٔ خبر: 25120161 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پسر میرکریمی کاردان است!

در حالی‌که حضور صادق میرکریمی پسر رضا میرکریمی در جشنواره جهانی فجر به یک پرسش بدل شده است، دبیر این رویداد به آن واکنش جالبی نشان داده و گفته فرزندش براساس کاردانی برگزیده شده است.

صاحب‌خبر -

اخیرا یکی از کانالهای سینمایی شاخص در مطلبی به نقش فرزند رضا میرکریمی در جشنواره جهانی فجر پرداخته و با انتشار تصویری از او گفته است که صادق میرکریمی مدیر پشتیبانی جشنواره جهانی فجر است. این کانال پرسیده است که فرزند میرکریمی براساس چه سابقه و تخصصی در چنین جایگاهی قرار گرفته است. همچنین این کانال در خبر خود مدعی شده است که صادق میرکریمی در برخی جشنوارههای خارجی نیز در مقام مهمان حاضر بوده است.

آنطور که تسنیم نوشته، رضا میرکریمی پیش از آغاز جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتوگو با این خبرگزاری به این مساله پاسخ داده است. وقتی از میرکریمی درباره نقش فرزند خود در جشنواره جهانی فیلم فجر و حواشی حضور او سوال شد، او پاسخ داد: پسر من با ما همکاری میکند. حدود پانصد نفر درگیر جشنواره هستند و به جشنواره کمک میکنند. پسر من در بخش لجستیک کار میکند هم امین من است و هم شخصیت کاردان و کار بلدی است. واقعا براساس شایستگی آدمها را انتخاب کردم و چند باری که ایشان به خاطر همین حاشیههایی که ایجاد شده بود به خاطر فضای کاری بهتری که داشت میخواست اینجا را ترک کند؛ اما بقیه مدیران نگذاشتند چون تواناییهای ایشان را دیده بودند و دوست داشتند که همکاری ادامه داشته باشد.

نظر شما