شناسهٔ خبر: 25120058 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

یادداشت

سپاه، ضامن پیش‌روندگی انقلاب و همراه همیشگی ملت

حافظه تاریخی ملت ایران طی 40 سال اخیر، محکم‌ترین دلیل و نشانه برای تائید سربلندی و موفقیت‌های ارتش و سپاه به‌عنوان دو نهاد انقلابی در میدان‌های سخت و مشترک ماموریت‌های خطیر و تاریخ‌ساز خود است.

صاحب‌خبر -

ارتش و سپاه در تمامی مراحل و مقاطع تاریخی انقلاب، سپر دفاعی جمهوری اسلامی و ملت ایران برابر توطئههای جبهه دشمن از تهدید و تهاجم گرفته تا تحریم و عملیات روانی بودهاند و با ناکام ساختن ترفندهای فریبنده و پیچیده دشمنان، عصبانیت آنان را مضاعف کردهاند.

امروز براساس تقویم کشور روز تأسیس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. پاسداران در عرصههای دفاعی و امنیتی از هنگامه پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز پنجه در پنجه دشمنان گوناگون خارجی و داخلی انقلاب و ملت ایران انداختهاند.

یادآوری آنچه امروز در سطح منطقه و پیرامون مرزهای جمهوری اسلامی ایران میگذرد، بیانگر صفآرایی تمامعیار نظام سلطه و صهیونیسم و ارتجاع منطقه و بهطور مشخص مثلث شیطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود و دیگر متحدان غربی و عربی آنان در برابر جبهه مقاومت اسلامی است و میتواند تا حدودی جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشتساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایدارسازی امنیت ملی کشور را ترسیم کند.

دیگر برای کسی پوشیده نیست اگر حضور بموقع و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرچمداری فرمانده انقلابی و خردمند نیروی قدس و رزمندگان مدافع حرم که شهید محسن حججی آینه تمام نمای حماسهسازیهای آنان بهشمار میرود، نبود امروز نه تنها خلافت خودخوانده داعش همچنان مستقر و سرزمینهای عراق و سوریه را زیر چکمههای خود داشت، بلکه دامنه جنایات قرون وسطایی آنان و دیگر پیاده نظامهای آمریکا و ائتلاف شوم غربی و عربی را باید در تهران و
اقصی نقاط کشورمان نظاره میکردیم.

در این رهگذر به رغم مجاهدتها و تلاشهای صادقانه سپاه در این صحنه و نیز در عرصههای دیگر و در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، یکپارچگی و اقتدار است، درکمال تاسف شاهد هستیم برخی از عناصر و چهرههای داخلی با کتمان حقایق و دور شدن از انصاف، وجدان و حتی مصلحت! همگام با رسانههای جریانساز ضدانقلاب، به بهانههای مختلف از جمله نقشآفرینی سپاه در عرصههای سازندگی و سیاسی با ترجمه ناصحیح اقتصادی و دخالت در سیاست، سپاه و سرداران خدوم و پاسداران پاکباخته آن را آماج زخم زبانهای خود قرار میدهند.

سپاه و سرداران آن برخلاف جریانسازیهای رسانهای و خزعبلات عدهای که به ملت تنها نگاه ابزاری برای دستیابی به قدرت دارند، تنها به تکلیف الهی و سربلندی ایرانیان عزیز برابر قدرتهای استکباری که درصدد محروم ساختن آنان از هرگونه بزرگی هستند، اندیشیده و برای خود هیچ چیزی را ارزشمند تر از رضایت و راحتی آنان نمیداند.

بار دیگر یادآور میشوم سپاه پاسداران انقلاب در عهدی که با امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم بستهاند استوار و با تبعیت از ولی فقیه زمان رهبر معظم انقلاب، منویات و رهنمودهای حکیمانه معظم له در همه عرصهها بویژه در حوزه دفاعی و امنیتی و مصونیت بخشی به نظام و میهن اسلامی را نصب العین و قطب نمای حرکت خود میداند و به دشمنان قسم خورده خود هشدار میدهیم مراقب رفتارهای خود باشند، چراکه هرگونه ماجراجویی علیه جمهوری اسلامی با پاسخهای قاطعانه پاسداران انقلاب و دیگر رزمندگان شجاع و حماسهساز ایران انقلابی مواجه و ماجراجویان به جهنم رهنمون خواهند شد.

سردار رمضان شریف

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما