شناسهٔ خبر: 25119720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امیدوارم در مرحله نهایی هم شاهد کشتی‌های خوبی باشیم

جوادی: کشتی‌گیران با تجربه باید اداره کشتی را یاد بگیرند/برخی باید به فکر خداحافظی باشند

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: تعدادی از کشتی‌گیران دیگر باید کم کم به فکر خداحافظی باشند چرا که جوانان به آنها اجازه نمی‌دهند به مراحل بالاتر بروند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره سطح مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسابقات خوبی را شاهد بودیم، خوشبختانه جوانانی که در انتخابی خوش درخشیدند نشان دادند که آینده متعلق به آنهاست و می‌توانیم در صورت سرمایه‌گذاری بهتر و بیشتر روی این نفرات صاحب تیم‌های ملی قدرتمندی در مسابقات پیش رو باشیم.

وی ادامه داد: موضوعی که اهمیت داشت حضور پرشور تماشاگران بود. استقبال خوب تماشاگران باعث شده بود شور و هیجان خاصی به مسابقات تزریق شود.

جوادی درباره حضور تعدادی از کشتی‌گیران پا به سن گذاشته و کهنه کار در این مسابقات گفت: تعدادی از کشتی‌گیران دیگر باید کم کم به فکر خداحافظی باشند چرا که همانطور که در این رقابت‌ها شاهد بودیم جوانان به آنها اجازه نمی‌دهند به مراحل بالاتر بروند.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: امیدوارم در مرحله نهایی هم شاهد کشتی‌های خوبی باشیم؛ کشتی‌گیری که کمتر اشتباه کند بدون شک موفق‌تر خواهد بود.

جوادی با اشاره به تکرار اشتباهات از سوی برخی کشتی‌گیران با تجربه، گفت: باید روی اداره کشتی در لحظات پایانی کار کنیم چرا که همانطور که در مسابقات بین‌المللی شاهد بوده‌ایم و در این مسابقات نیز تکرار شد دیدیم که تعدادی از کشتی‌گیران با تجربه ما در لحظات پایانی با وجود اینکه از حریفان خود پیش بودند، اما نتوانستند کشتی را مدیریت کنند و شکست خوردند.

انتهای پیام/

نظر شما