شناسهٔ خبر: 25119620 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

اخبار شهرستان‌ها

دیدار مدیر مخابرات با نمایندگان مردم استان مرکزی-اراک| در آستانه سال جدید مدیر مخابرات منطقه مرکزی با نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

  دیدار مدیر مخابرات با نمایندگان مردم استان مرکزی-اراک| در آستانه سال جدید مدیر مخابرات منطقه مرکزی با نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. بر پایه این گزارش به مناسبت سال جدید، ملک حسینی مدیر مخابرات منطقه مرکزی با مقدسی نماینده شهرستان‌های اراک، کمیجان و خنداب، رضایی نماینده خمین، سلیمی نماینده شهرستان‌های دلیجان و محلات، حسینی نماینده شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان، ابراهیمی نماینده شازند دیدار کرد. در این ملاقات‌ها از خدمات و عملکرد مخابرات منطقه مرکزی تقدیر به عمل آمد.

  برنامه برج سلمان دارای مجوز از نیروی انتظامی بود-مشهد| معاون هنری و سینمایی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌‌رضوی گفت: برنامه برج سلمان دارای مجوزهای لازم بوده و این مجوزها کاملا بر اساس ضوابط صادر شده بود. نیروی انتظامی برای برگزاری این مراسم قرعه‌کشی مجوز صادر کرده بود. افشین تحفه‌گر در خصوص علت ایجاد حواشی پیرامون این برنامه طی روزهای گذشته اظهار کرد: ظرفیت برج سلمان در حدود 200 تا 300 نفر است اما حجم تبلیغات گردانندگان با ظرفیت برج همخوانی نداشت و افزایش جمعیت باعث ایجاد این مشکلات شد و نتوانستند نظم اوضاع را رعایت کنند. او با اشاره به بازداشت رییس اداره ارشاد مشهد ابراز امیدواری کرد که بعد از تعطیلات آخر هفته و در نخستین روز هفته با بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد، تلاش‌هایی برای آزاد شدن رییس اداره ارشاد مشهد صورت خواهد گرفت.

  بسته ‌شدن معابر مرزی مصوبه دولت بود- سنندج| فرماندار شهرستان بانه در پاسخ به سوال تسنیم که آیا بازار بانه تعطیل است، گفت: بله، اما از بازاریان بانه درخواست داریم که همکاری و مغازه‌های خود را باز کنند. محمد فلاحی با اشاره به تجمع بازاریان بانه‌یی در اعتراض به بسته‌شدن معابر مرزی اظهار داشت: قبلا در طرح ساماندهی معابر مرزی، کارت تخفیف سود بازرگانی به مبلغ 500هزار تومان به‌ صورت ماهانه برای مردم مناطق مرزنشین صادر شده اما این طرح به آن صورت مورد استقبال صاحبان کالا قرار نگرفت. فرماندار شهرستان بانه با بیان اینکه به ‌شدت پیگیر رفع مشکلات مرزنشینان هستیم تا کالا با تخفیفات گمرکی وارد بازار بانه شود، تصریح کرد: در حال حاضر مرز سیران‌بند بانه باز است و مشکلی نیست و کسانی که کالاهایی دارند، می‌توانند از طریق گمرکات و این مسیر تردد کنند.

  60درصد باغات فندق رودسر دچار سرمازدگی شد-رشت| 60درصد باغات فندق، گردو و گل‌گاوزبان رودسر دچار سرمازدگی و خسارت شدند.

با توجه به بارش برف در اشکورات رحیم‌آباد، وارسته سرپرست فرمانداری رودسر برای بررسی وضعیت سرمازدگی محصول فندق وگردو اشکورات به زیاز اشکورات رفت و در بازدید میدانی از وضعیت محصولات باغی و دیدار تعدادی از کشاورزان و کارشناسان نسبت به این وضعیت دستورات مقتضی را اعلام کرد. او با اشاره به تشکیل ضرب‌الاجلی کمیته تعیین خسارت محصولات کشاورزان افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان پیش‌بینی می‌شود، در مناطق پایین‌دست بنا به متغیر بودن میزان خسارت به نسبت بالادست در باغات فندق، گردو و

گل‌گاوزبان به میزان حداقل ۶۰ درصد همین باغات دچار مشکل سرمازدگی و خسارت شده‌اند که در این راستا جهاد کشاورزی نسبت به تشکیل کمیته تعیین خسارت کشاورزان اقدام عاجل کند.

  کشف بیش از 2000قرص و داروی غیرمجاز در زنجان-زنجان| رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان موفق شدند 2076 قرص و داروی غیرمجاز را کشف کنند. سرهنگ شهرام مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس اماکن روز گذشته در راستای مبارزه با عرضه انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از واحدهای صنفی و عطاری‌های سطح شهر بازرسی کردند. او افزود: ماموران در بازرسی از این واحدهای صنفی موفق شدند، تعداد 2076 عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز را کشف کنند. رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر مبارزه جدی با توزیع‌کنندگان غیرمجاز دارو گفت: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع‌کنندگان غیرمجاز مقابله می‌کند.

  شرکت پتروشیمی شازند موفق به کسب گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم‌های مدیریتی شد؛ اراک| به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، شرکت پتروشیمی شازند موفق به کسب مجدد گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم‌های مدیریتی از کشور ایتالیا شد.

با توجه به انجام ممیزی شخص ثالث که طی دو مرحله در بهمن ماه و اسفند ماه سال 1396 توسط شرکت ایتالیایی IMQ برای حفظ و ارتقای سیستم‌های مدیریت کیفیت، محیط زیست و ایمنی و بهداشت شغلی، گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم‌های مدیریتی OHSAS 18001

و ISO14001 و ISO 9001 به شرکت پتروشیمی شازند اعطا شد. بر این اساس هر ساله ممیزی مراقبتی برای اطمینان از صحت عملکرد سیستم‌ها و انطباق با استانداردهای لازم توسط کارشناسان ایتالیایی شرکت IMQ برگزار می‌شود که دریافت مجدد این گواهینامه‌ها حاصل تلاش مدیران و کارکنان شرکت برای برآورده کردن الزام‌های مشتری، ارائه محصول منطبق با نیازهای مشتری، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و ایمن‌سازی محل کار برای کارکنان است.

 کرباسیان و سیف به مجلس گزارش می‌دهند؛مهر| وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی این هفته در خصوص اقدامات این دو دستگاه برای رفع موانع تولید و واگذاری بنگاه‌های تحت تملک بانکی به مجلس گزارش می‌دهند. مجلس شورای اسلامی در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد و وزرای امور اقتصادی و دارایی و نفت برای پاسخ به سوالات نمایندگان مردم همدان و مشهد و وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای ارائه گزارش در خصوص رفع موانع تولید و واگذاری بنگاه‌های تحت تملک بانکی در صحن علنی مجلس حضور خواهند یافت.

 

نظر شما