شناسهٔ خبر: 25119607 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتشار اخباری تأیید نشده از تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی در ریاض

روزنامه میرور به نقل از برخی منابع در شبکه‌های اجتماعی از «تیراندازی شدید» در نزدیکی کاخ پادشاهی در ریاض خبر داد؛ خبری که صحت و سقم آن از سوی منابع و رسانه‌های رسمی تأیید نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، گزارش‌هایی تایید نشده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وقوع تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی عربستان منتشر شده که البته تا این لحظه ریاض صحت و سقم این گزارش‌ها را تایید نکرده است.

برخی منابع در گزارش‌های خود مدعی شده‌اند که پادشاه عربستان از کاخ پادشاهی خارج و به یک مقر نظامی منتقل شده که البته صحت این ادعا نیز از سوی منابع رسمی تایید نشده است.

العالم گزارش می‌دهد، برخی فعالان سعودی در توئیتر با راه انداختن هشتگ «تیراندازی در محله الخزامی» شهر ریاض فیلم‌هایی منتشر کرده‌اند که بنا بر ادعای آن‌ها حادثه تیراندازی در نزدیک کاخ ملک سلمان را نشان می‌دهد. این کاربران با انتشار ویدیوئی‌های که در آن صدای تیراندازی ممتد به گوش می‌رسد، از تداوم تیراندازی‌ها خبر می‌دهند.

راشاتودی و برخی منابع صهیونیستی هم صحت این خبر را تأیید نکرده‌اند و تنها به گزارش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وقوع تیراندازی استناد دارند.

یک منبع غیررسمی مدعی است: تلاشی برای کودتا در ریاض اتفاق نیفتاده است. یک پهپاد اسباب‌بازی به کاخ پادشاهی نزدیک شده که ساقط شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما